a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
دن لین

دن لین مدیر بخش فیلم نتفلیکس شد

پایگاه خبری سینماآفیس: دن لین مدیر فیلم نتفلیکس شد و به جای اسکات استابر نشست.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد: دن لین به عنوان سرپرست جدید فیلم نتفلیکس منصوب شد؛ او جایگزین اسکات استابر می‌شود. استابر قبلا اعلام کرده بود که از کار در نتفلیکس کناره‌گیری می‌کند.

از همان زمان نام لین، شان بیلی مدیرعامل سابق دیزنی و استیسی اسنایدر رئیس سابق یونیورسال در لیست نامزدان احتمالی برای سمت مدیریت بخش فیلم نتفلیکس مطرح شد.

لین بیشتر به خاطر تهیه‌کنندگی مجموعه فیلم‌های اقتباسی “لگو” به کارگردانی اندی موشیتی و بازسازی فیلم “علاء‌الدین” دیزنی شناخته می‌شود؛ او و نتفلیکس پیش از این در پروژه‌های “دو پاپ” و “آواتار: آخرین هواساز” با هم همکاری کرده‌اند.

او از اول ماه آوریل سال جاری فعالیت خودش را در نتفلیکس آغاز می‌کند و گزارش کارهایش را به بلا باجاریا مدیر ارشد بخش تولید محتوای نتفلیکس می‌دهد.

لین قبل از تاسیس شرکت راید بک به عنوان معاون ارشد تولید در شرکت برادران وارنر کار می‌کرد؛ او از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ بر توسعه و تولید فیلم‌های سینمایی مهمی چون “رفتگان” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نظارت داشت و آمادگی نظارت بر عملکرد استودیو دی سی شرکت برادران وارنر را داشت اما مذاکرات او و شرکت برادران وارنر به نتیجه نرسید چون لین آماده نبود که راه خودش را از شرکت راید بک  جدا کند.

اکنون لین با پذیرفتن مسئولیت سرپرستی بخش فیلم نتفلیکس فرمان شرکت راید بک را به جاناتان ایریش و  مایکل لوفاسو  مدیران عامل جدید می‌سپارد.

لین در قالب بیانیه‌ای گفت: در طول ۱۵ سال گذشته بارها با من تماس گرفتند و پیشنهاداتی دادند اما من واقعا نمی‌توانستم راید بک را ترک کنم. این بار بلا با من تماس گرفت و فرصتی باورنکردنی را در مقابلم گذاشت.

او بیان کرد: همیشه آرزوی من در راید بک این بود که فیلم‌هایی با جذابیت و مضامین جهانی بسازم و برای این کار هیچ جایی بهتر از شرکتی با گسترده‌ترین مخاطب جهانی نیست. کار در بخش فیلم نتفلیکس یک فرصت باورنکردنی است که من نمی‌توانم به آن نه بگویم.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/12/12 07:58
شماره خبر : 95760
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95760
بدون نظر

پیام بگذارید