a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
جان سینا

پاسخ جان سینا به اظهار نظر شاهرخ خان

سینماآفیس: جان سینا کشتی‌گیر و بازیگر آمریکایی، و شاهرخ خان بازیگر هندی در فضای مجازی تعامل خوبی با هم دارند. اخیرا شاهرخ خان کلیپ آواز خواندن جان سینا در ورزشگاه را دیده و درباره آن اظهار نظر کرده بود. جان اکنون به اظهار نظر شاهرخ خان پاسخ داده و از او قدردانی کرده است.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد: جان سینا کشتی‌گیر و بازیگر اینگونه به شاهرخ خان بازیگر  پاسخ داده است: “شما خیلی از افراد دنیا را خوشحال کرده‌اید، من برای همه کارهایتان از شما متشکرم”.

همه چیز از آنجا شروع شد که گورو سیهرا کشتی‌گیر ویدئویی از جان سینا را که آواز هندی می‌خواند، منتشر کرد؛ این ویدیو به سرعت در فضای مجازی پخش شد و به دست شاهرخ خان رسید.

شاهرخ خان سپس در فضای مجازی خطاب به گورو سیهرا و جان سینا نوشت: ” از هر دوی شما متشکرم… جان سینا دوستت دارم.

من جدیدترین آهنگ‌هایم را برای شما ۲ نفر (جان سینا و گورو سیهرا) می‌فرستم و از شما همخوانی می‌خواهم!!! ها ها”

سینا کشتی گیر پاره‌وقت و بازیگر آمریکایی است. او با کمپانی دبلیودبلیوئی قراردادی نیمه‌وقت دارد و اکنون بیشتر به بازیگری مشغول است و به صورت پاره‌وقت کشتی می‌گیرد. او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشتی گیران حرفه‌ای تمام دوران شناخته می‌شود. او از لحاظ بیشترین قهرمانی جهان در تاریخ کشتی حرفه‌ای با ریک فلر برابر است.

درباره ویدیو

گورو در ویدیو جان  را به عنوان یکی از طرفداران بسیار بزرگ شاهرخ خان معرفی کرد.

او آن ویدیو را به شاهرخ خان تقدیم کرده بود و در توضیح ویدیو نوشته بود:” وزنه زدن و خواندن آهنگ‌های شاهرخ خان”

این اولین بار نیست که سینا و شاهرخ خان در فضای مجازی با یکدیگر رابطه برقرار می‌کنند؛ جان سینا در سال ۲۰۱۸ نوشته بود: “نه قدرت و نه فقر نمی‌توانند زندگی شما را جادویی‌تر یا کم پیچ و خم‌تر کنند – شاهرخ خان.”

شاهرخ خان نیز پاسخ این مطلب را به خوبی داده بود.

شاهرخ خان آخرین بار در فیلم “دانکی” به کارگردانی راجکومار هیرانی دیده شد. او هنوز عنوان پروژه بعدی‌اش را اعلام نکرده است.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/12/08 07:23
شماره خبر : 95722
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95722
بدون نظر

پیام بگذارید