a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

چرا دنی ویلنوو حضور آنیا تیلور جوی در قسمت دوم تلماسه را مخفی کرد

هالیوود شایع‌پراکن‌ترین شهر روی زمین است.

پایگاه خبری سینماآفیس: دنی ویلنوو فیلمساز درباره نقش غافلگیرکننده آنیا تیلور جوی در قسمت دوم تلماسه گفت: "می‌خواستم ببینم تا چه زمانی می‌توانیم یک راز را حفظ کنیم."

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد: آنیا تیلور جوی در اوایل ماه جاری و در حاشیه اولین نمایش جهانی قسمت دوم ” تلماسه” شایعه بازی‌اش در آن فیلم را تائید کرد؛ حالا دنی ویلنوو گفت چرا می‌خواست نقش آنیا تیلور جوی در قسمت دوم “تلماسه” مخفی بماند.

دنی ویلنوو گفت: “من فکر می‌کنم که هالیوود شایع پراکن‌ترین شهر روی زمین است و می‌خواستم ببینم ما تا چه زمانی می‌توانیم یک راز را نگه داریم.”
او بیان کرد: “من دوست داشتم که مخاطبانم را با چیزی غافلگیر کنم؛ بازی آنیا تیلور جوی در قسمت دوم “تلماسه” هدیه من برای هواداران بود.”

ویلنوو با دنباله فیلم علمی و تخیلی فیلم “تلماسه” به سینما برمی‌گردد. او با تیموتی شالامه، زندایا، آستین باتلر و فلورانس پوگ همکاری کرده است.
باتلر نقش شخصیت شرور اصلی قسمت دوم “تلماسه” را بازی کرده است.

 

دنی ویلنوو فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده فرانسوی – کانادایی پیش از این فیلم‌هایی چون قسمت اول “تلماسه”، “طبقه بعدی”، “پلی تکنیک”، “ویران‌شده”، “زندانیان”، “دشمن”، “سیکاریو”، “ورود” و  “بلید رانر ۲۰۴۹” را تولید کرده و در جشنواره‌های فیلم کن، اسکار و تورنتو حضور داشته است.

او فعالیت سینمایی خودش را از سال ۱۹۹۰ آغاز کرد و اولین فیلم خودش را با نام ” سی و دوم اوت در زمین” به مخاطبانش عرضه کرد.

همانطور که گفتیم “تلماسه” یکی از فیلم‌های دنی ویلنوو است. این فیلم، یک اثر علمی – تخیلی است و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

داستان فیلم در سیاره‌ای به نام آراکیس که به “تلماسه” مشهور شده، رخ می‌دهد. این داستان آینده دور را به تصویر می‌کشد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/12/08 07:29
شماره خبر : 95727
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95727
بدون نظر

پیام بگذارید