a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
اتهام تجاوز به بازیگر نقش جیمز باند

اتهام تجاوز به بازیگر نقش جیمز باند ( پیرس برازنان).

سینماآفیس: اتهام تجاوز به یلواستون به پیرس برازنان پنجمین بازیگر نقش جیمز باند وارد شد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از خبرگزاری هندوستان تایمز گزارش می‌کند: پیرس برازنان پنجمین بازیگر نقش جیمز باند به دلیل تجاوز به یلوواستون با مجازات قانونی مواجه شد.

دادستان‌های فدرال در وایومینگ پیرس برازنان را  که با بازی در نقش جیمز باند به شهرت رسید، به ورود به مناطق ممنوعه پارک ملی یلوواستون متهم و او را با مشکل قانونی مواجه کردند.

براساس اسناد دادگاه، پیرس برازنان به صورت غیر مجاز به بخش‌های ممنوعه پارک ملی یلوواستون از جمله چشمه‌های آب گرم ماموت وارد شد.

همانطور که در اسناد دادگاه ذکر شده، اتهامات مطرح شده علیه برازنان به عنوان یک “جرم کوچک” طبقه‌بندی شده است.

طبق گزارش‌ها برازنان در ماه اکتبر مشغول فیلمبرداری فیلم وسترنی با نام “تثلیث نامقدس” در دره بهشت واقع در نزدیکی پارک ملی یلوواستون بود.

شایان ذکر است ساموئل ال جکسون در فیلم “تثلیث نامقدس” در کنار برازنان حضور دارد.

پیرس برازنان اخیرا در سریال”سرقت‌های بزرگ تاریخ” بازی کرده و سریال مذکور داستان ورود غیر مجاز به مکان‌های مختلف را روایت می‌کند. هم‌اکنون که برازنان به ورود غیر مجاز به مناطق ممنوعه پارک ملی یلوواستون محکوم شده، به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی‌اش با آنچه که روی صفحه تلویزیون دیده می‌شود، متفاوت است.

به نظر نمی‌رسد که روزی داستان ورود غیر مجاز برازنان به مناطق ممنوعه پارک ملی یلوواستون در یکی از قسمت‌های سریال “سرقت‌های بزرگ تاریخ” روایت شود.

درباره پارک ملی یلوواستون

پارک ملی یلوواستون مکانی با شگفتی‌های طبیعی است و از نظر زیست محیطی اهمیت زیادی دارد بنابراین قوانینی برای حفاظت از اکوسیستم ظریف و آسیب‌پذیرش وضع شده است.

کنگره ایالات متحده آمریکا پارک ملی یلوواستون را در ۱مارس ۱۸۷۲ تاسیس کرد و این پارک ملی هم‌اکنون یکی از بزرگترین و مشهورترین پارک‌های ملی آمریکا به حساب می‌آید.

مترجم : نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/10/07 03:59
شماره خبر : 94648
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=94648
بدون نظر

پیام بگذارید