a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
شکار حلزون

چرا برخی از سکانس‌های فیلم “شکار حلزون” برای مخاطبانش قابل درک نیست؟

چرا برخی از سکانس‌های فیلم "شکار حلزون" برای مخاطبانش قابل درک نیست؟

پایگاه خبری سینماآفیس: زمان اصلی فیلم "شکار حلزون" ۱۵۰ دقیقه بود و بخش‌هایی از آن کم شد؛ شاید به این دلیل سکانس‌هایی برای مخاطبان قابل درک نیست.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد: نشست خبری فیلم سینمایی «شکار حلزون» با حضور محسن جسور کارگردان، مصطفی سلطانی تهیه‌کننده، محمدرسول صفری و فرناز زوفا از بازیگران فیلم، موحد شادرو تدوین‌گر، امیریل ارجمند آهنگساز، محمدحسین ابراهیمی صداگذار، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و اصحاب رسانه در سانس دوم روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن در خانه رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمدرضا مقدسیان از زنده‌یاد حسام محمودی که در فیلم «شکار حلزون» بازی داشت، یاد کرد و حضار را به قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت فرا خواند.

محسن جسور کارگردان فیلم “شکار حلزون” گفت: من دوست داشتم فیلم “شکار حلزون” را بسازم و سال‌ها در حوزه عکاسی به داستان و موضوع آن پرداخته‌‌ام.

وی افزود: اسم اولیه فیلم “عطر مینو” بود و من در بازنویسی به این نتیجه رسیدم که آن اسم، اسم گیرایی نیست.

کارگردان فیلم “شکار حلزون” بیان کرد: ما فیلم را خیلی دوستانه و دلی ساختیم.

مصطفی سلطانی تهیه‌کننده فیلم “شکار حلزون” هم سخنان محسن جسور را تایید کرد و گفت: ما فیلم “شکار حلزون” را خیلی شخصی ساختیم و از ابتدا می‌دانستیم که قرار نیست آن فیلم در چرخه اقتصادی سینما تأثیرگذار باشد.

او افزود:زمان اصلی فیلم “شکار حلزون” ۱۵۰ دقیقه بود و بخش‌هایی را هم‌ کم کردیم. مثلا متاسفانه سکانس‌های مربوط به بی‌قراری مینو را کم کردیم‌ و شاید به این دلیل سکانس‌هایی برای مخاطبان قابل درک نبود.

فرناز زوفا بازیگر فیلم “شکار حلزون” گفت: فیلم “شکار حلزون” از نطر من فیلم شریفی است. بازی در این فیلم باعث شد که من آدم صبورتری شوم.

در ادامه نشست خبری، موحد شادرو تدوین‌گر تصریح کرد: من افراد زیادی را دیدم که درباره دروغ‌گویی فیلم ساختند، اما خودشان دروغ‌گو بودند. کسانی را دیدم که درباره تجاوز فیلم ساختند با وجود اینکه خودشان متجاوز بودند. با این حال باید بگویم که محسن جسور، فردی است که از انسانیت فیلم ساخته و خودش مانند اثرش است.

امیریل ارجمند آهنگساز هم صحبت‌های موحد شادرو را تایید کرد و گفت: محسن جسور فردی کتابخوان و درست است. درضمن، متاسفانه من هم کسانی را دیده‌ام که دروغ می‌گویند اما درباره راست‌گویی فیلم‌ می‌سازند.

در ادامه نشست، مرتضی پورحیدری طراح صحنه فیلم “شکار حلزون” گفت: متاسفانه شرایط مالی پروژه بسیار ضعیف بود و کارگردان از جیب هزینه می‌کرد تا بتوانیم کارها را به ثمر برسانیم.

احسان غفوریان هم بیان کرد: باید بگویم که تهیه‌کننده برای پرداخت دستمزدهایمان، ماشین زیر پایش را فروخت.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/13 12:00
شماره خبر : 95240
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95240
بدون نظر

پیام بگذارید