a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
دوروزدیرتر

در نشست خبری فیلم "دو روز دیرتر"مطرح شد:

گونه کمدی رمانتیک در جامعه ما گم شده است

پایگاه خبری سینماآفیس: "جامعه ما در شرایطی است که گونه کمدی رمانتیک در آن گم شده است" این نکته‌ای است که در نشست خبری فیلم "دو روز دیرتر" مطرح شد.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد: نشست خبری فیلم “دو روز دیرتر” امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ و هم‌زمان با اولین روز برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور اصغر ندیمی کارگردان، محسن شیرازی تهیه‌‌کننده و محسن غلامی طراح صحنه در خانه جشنواره برگزار شد.

محسن شیرازی تهیه‌کننده فیلم “دو روز دیرتر” در ابتدای نشست خبری گفت: نطفه فیلم ما تقریبا یک سال و نیم پیش شکل گرفت؛ ما حس کردیم که می‌توانیم داستان مد نظرمان را در بستر طنز اجتماعی روایت کنیم.

اصغر نعیمی کارگردان فیلم “دو روز دیرتر” در ادامه نشست خبری اثرش گفت: سال عجیبی بر سینمای ایران گذشت و من مایلم در اولین روز برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر ادای دینی به آقای مهرجویی بکنم و می‌خواهم به احترام او یک دقیقه سکوت کنیم.

وی افزود: من دنبال راهکارهایی هستم تا بتوانم با استفاده از آنها ارتباط سالمی با مردم برقرار کنم؛ جامعه ما در شرایطی است که گونه کمدی رمانتیک در آن گم شده است. من به آن گونه علاقه دارم و سعی کرده‌ام با توجه به علاقه‌ام فیلم “دو روز دیرتر” را تولید کنم.

کارگردان فیلم “دو روز دیرتر” بیان کرد: پرداختن به مسائل خانواده‌های متوسط بدون چیزی که امروز به آن سیاه‌نمایی می‌گویند، برای من مهم است.

او در پاسخ به خبرنگاران گفت: من معتقدم حمایت بنیاد روایت فتح از فیلم “دو روز دیرتر” نشان می‌دهد که یک عزم جدی برای پرداختن به چالش‌های اجتماعی با رویکرد کاهش هزینه‌های اجتماعی وجود دارد.

نعیمی اطلاع داد که حمایت بنیاد روایت فتح از آثار سینمایی با جدیت ادامه دارد.

محسن غلامی طراح صحنه فیلم “دو روز دیرتر” نیز در بخش دیگری از نشست خبری به بار مالی کم و زیادی که مقوله صحنه و طراحی صحنه به تهیه‌کننده فیلم‌ها تحمیل می‌کند، اشاره کرد و گفت: ما باید در فیلم “دو روز دیرتر” به فضاسازی فکر می‌کردیم چون تقریبا همه لوکیشن‌ها مخروبه و خالی بودند و باید از پایه تعمیر می‌شدند.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/13 11:59
شماره خبر : 95226
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95226
بدون نظر

پیام بگذارید