a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
کریستوفر نولان

کریستوفر نولان با توجه به مسئولیتی که دارد به ساخت فیلم‌هایی با “مقیاس بزرگ” ادامه می‌دهد

سینماآفیس: کریستوفر نولان از طراحان همه پروزه‌های سینمایی بزرگ و کوچک قدردانی می‌کند اما اعتراف می‌کند که احتمالا به کار روی تولیدات "مقیاس بزرگ" ادامه خواهد داد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد:  کریستوفر نولان اخیرا در مصاحبه با مجله تایم گفت که برخی از فیلم‌های مورد علاقه اخیرش درام‌هایی با مقیاس کوچک همچون “زندگی‌های گذشته” و “بعد از آفتاب” بودند.

نولان آن فیلم‌ها را تحسین می‌کند اما خاطرنشان کرد که احساس می‌کند مسئولیتی برای ادامه ساختن فیلم‌های پر فروش با بازیگران شناخته شده، دکورهای گسترده و بودجه‌های کلان دارد.

کارگردان فیلم “بین ستاره‌ای” به مجله تایم گفت: “من به کار در مقیاس بزرگ جذب می‌شوم زیرا می‌دانم که فرصت مدیریت منابع زیاد چقدر شکننده است؛ من می‌دانم می‌دانم که فیلمسازان زیادی در دنیا وجود دارند که برای داشتن منابعی که من جمع‌آوری می‌کنم، دندان تیز کرده‌اند و احساس می‌کنم مسئولیت دارم که از منابع در دسترس‌ام به سازنده‌ترین و جالب‌ترین شکل استفاده کنم.”

 

طبق گزارش‌ها، “اپنهایمر” آخرین پروژه کارگردانی نولان که ۱۳ نامزدی اسکار را به خود اختصاص داد، با ۱۰۰ میلیون دلار بودجه تولید شده است.

اگرچه ۱۰۰ میلیون دلار بودجه زیادی برای تولید فیلمی همچون “اپنهایمر” است اما قطعا از بودجه تولید فیلم “تنت” که در سال ۲۰۲۰ ساخته شد، کمتر است.

فیلم “تنت” با بودجه‌‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار تولید شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری صرف تولید فیلم سوم سه گانه “شوالیه تاریکی” شد.

نولان هیچ یک از منابع خودش را بی‌مورد هزینه نمی‌کند. او مدت فیلمبرداری فیلم “اپنهایمر” را از ۸۵ روز به ۵۷ روز کاهش داد تا بودجه بیشتری برای طراحی‌های تولید و فیلمبرداری لوکیشن داشته باشد.

فیلم “اپنهایمر” از روز اول اکران در ماه جولای تا به امروز نزدیک به ۱ میلیارد دلار در گیشه فروش داشت.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/13 12:04
شماره خبر : 95158
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95158
بدون نظر

پیام بگذارید