a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
نتفلیکس

نسخه‌های جدید نتفلیکس در ژانویه ۲۰۲۴عرضه می‌شوند

پایگاه خبری سینماآفیس: نگاهی به فیلم‌ها و سریال‌هایی که در ماه ژانویه به سرویس‌های جهانی پخش فیلم می‌رسند، بیندازید.

نسخه‌های جدید نتفلیکس و ژانویه ۲۰۲۴

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از خبرگزاری هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد؛جی. ای کارگردان اسپانیایی ( انجمن برف بایونا) در ۴ژانویه روی بستر نتفلیکس فرود می‌آید.

فیلم (انجمن برف بایونا) آخرین بازگویی سینمایی از داستان معجزه‌آسای تیم راگبی اروگوئه است که در سال ۱۹۷۲ روی یخچال طبیعی واقع در قلب آند فرود آمد و بازماندگان‌اش مجبور شدند برای زنده ماندن سخت‌ترین کارها را انجام بدهند؛ این فیلم پس از اولین نمایش در ونیز، جوایز زیادی را در مدار جشنواره‌های بین‌المللی فیلم به دست آورده و اخیرا در فهرست نهایی چهار بخش جوایز اسکار قرار گرفته است.

نتفلیکس در ۵ژانویه (دوستان خوب) را به نمایش می‌گذارد؛ دوستان خوب درامی به نویسندگی، کارگردانی و با بازی لوی است.

خالق فیلم (نهر شیث) نقش هنرمندی ساکن لندن را بازی می‌کند که یک سال را در سوگ همسرش می‌گذراند. او با دوستانش به لندن سفر می‌کند و در آن سفر چیزهای شگفت‌انگیزی را درباره دوستانش می‌فهمد.

فیلم بالابر ( lift )به کارگردانی اف. گری گری در ۱۲ژانویه در نتفلیکس اکران می‌شود. داستان فیلم درباره سایروس ویتاکر (هارت) رئیس یک تیم دزدی بین‌المللی است که استخدام می‌شود تا ۵۰۰میلیون دلار طلا را قبل از آنکه به دست افراد اشتباه برسد، از یک هواپیمای مسافربری در حال پرواز سرقت کند.
کوین هارت، گوگو امبتا-را، وینسنت دن آفریو، اورسولا کوربرو، بیلی مگنوسن، جیکوب باتالون، ژان رنو، سم ورثینگتون، پاول اندرسن، ویویک کالرا، کیم یون-جی و بورن گورمن بازیگران فیلم بالابر (lift )هستند.

سوفیا ورگارا ستاره (خانواده مدرن) ۲۵ژانویه با سریال (گریسلدا) به نتفلیکس می‌آید.

سریال۶قسمتی (گریسلدا) یکی از تولیدات جدید سازندگان سریال‌های پر طرفدار (نارکوها) و (نارکوها: مکزیک) است و “پسرخاله” آن سریال‌ها به حساب می‌آید.

فیلم‌هایی که در ژانویه به نتفلیکس اضافه شدند: آنابل، مورچه‌ها، آکوامن، بتهوون، بروس قادر مطلق، غارنشینان یا کرودها، طلوع مردگان، اولین پاکسازی، پاکسازی: سال انتخابات، جاذبه زمین، چطور اژدهای خود را آموزش دهید؟، جکی براون، جان ویک، جان ویک: فصل ۲، جان ویک:فصل ۳، پارک ژوراسیک، دنیای گمشده: پارک ژوراسیک، پارک ژوراسیک ۳، ماما میا!، ماما میا! دوباره شروع کن، ملاقات با والدین، ملاقات با فوکرها، فوکرهای کوچک، دیوانه از قفس پرید، مدرسه راک، این یعنی ۴۰سالگی و روز آموزشی.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

 

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/10/13 12:56
شماره خبر : 94737
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=94737
بدون نظر

پیام بگذارید