a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
مگالوپولیس

مگالوپولیس، پروژه پر شور فرانسیس فورد کاپولا برای گرفتن نخل طلای کن آماده می‌شود

سینماآفیس: شیا لبوف و آدام درایور بازیگر فیلم مگالوپولیس به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا هستند که درجشنواره فیلم کن نمایش داده خواهد شد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد؛ فرانسیس فورد کاپولا نویسنده و کارگردان آمریکایی، آخرین فیلم خودش را که با نام مگالوپولیس شناخته می‌شود، در هفتاد و هفتمین دوره برگزاری جشنواره فیلم کن به مخاطبانش ارائه خواهد کرد. آن فیلم برای دریافت نخل طلای کن با فیلم‌های دیگر رقابت می‌کند.
مگالوپولیس ۱۷ می در یک جشن بزرگ نمایش داده می‌شود.

درباره مگالوپولیس
این فیلم با بودجه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیون دلار ساخته شد. ساخت این فیلم بارها به تعویق افتاد و رها شد.
اگرچه ما جزئیات زیادی را درباره داستان مگالوپولیس نمی‌دانیم اما در یکی از گزارش‌های گاردین آمده است که این فیلم حماسه‌ایست که تاریخ باستان و آینده‌ای فاجعه‌بار را دربرمی‌گیرد و مملو از مفاهیم باطنی و پر پیچ و خم است.
مگالوپولیس روایتگر داستانی است که در آن سرنوشت رم دامنگیر دنیای مدرنی که قادر به حل کردن مشکلات اجتماعی خودش نیست، می‌شود.
چه کسانی در مگالوپولیس بازی می‌کنند؟
مگالوپولیس با بازی گروهی از افراد چون آدام درایور، جیانکارلو اسپوزیتو، وویت، لارنس فیشبرن، اوبری پلازا، شیا لابوف، کلوئی فاینمن، کاترین هانتر و داستین هافمن روی بازسازی یک کلان‌شهر که به صورت تصادفی تخریب شده، تمرکز دارد. در این میان ۲ ایده وجود دارد که یکی از آنها ایده معماری با بازی آدام درایور و دیگری ایده شهردار عملگرای شهر با بازی جانکاریو اسپوزیتو است.
آنچه در داستان مگالوپولیس دیده می‌شود، تضاد ایده‌های این مردان است.

 

درباره فرانسیس فورد کاپولا

فرانسیس فورد کاپولا کارگردان ایتالیایی تبار سینمای آمریکا است و تا به امروز برنده ۵ جایزه اسکار، ۴ جایزه گلدن گلوب و ۲ نخل طلای کن برای فیلم‌های (مکالمه) و (اینک آخرالزمان) شده است.

از فیلم‌های فرانسیس فورد کاپولا می‌توان به (مردمان باران)، (پدرخوانده)، (بیگانگان) و (جوانی بدون جوانی) اشاره کرد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/01/26 02:02
شماره خبر : 95982
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95982
بدون نظر

پیام بگذارید