a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
میریام مارگولیس

میریام مارگولیس، ستاره هری پاتر، یهودیان را به “فریاد زدن برای آتش بس” در غزه دعوت می‌کند

سینماافیس: این بازیگر انگلیسی- استرالیایی پیامی را از طریق شورای یهودیان استرالیا منتشر کرد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوودریپوتر گزارش می‌دهد؛ میریام مارگولیس از همه یهودیان خواسته است که برای آتش‌بس در غزه فریاد بزنند و التماس کنند زیرا سرزمین فلسطین همچنان با افزایش تعداد کشته‌ها و "قحطی ساخت انسان" مواجه است.
این بازیگر انگلیسی- استرالیایی که بیشتر به خاطر ایفای نقش پروفسور اسپروت در مجموعه فیلم‌های هری پاتر شناخته می‌شود، روز شنبه ویدیویی را از طریق شورای یهودیان استرالیا منتشر کرد و گفت: بابت کارهای اسرائیل شرمنده است.
او افزود: به نظر من، انگار هیتلر پیروز شده و توانسته یهودیان را به ملت فاسد، ناسیونالیست و نسل‌کشی تبدیل کند که زنان و کودکان را تعقیب می‌کنند و می‌کشند.
این بازیگر آنچه را که از زمان شروع جنگ در غزه تا به امروز رخ داده، تکان‌دهنده و شرم‌آور دانست و ادامه داد: نمی‌توانم بفهمم چرا همه یهودیان به ویژه اعضای کنیسه‌ها نمی‌خواهند فورا آنچه را که در حال وقوع است، متوقف کنند.
متن کامل پیام مارگولیس:

من میریام مارگولیس هستم و می‌خواستم چیزی در حمایت از  شورای یهودیان استرالیا بگویم. من یک شهروند ۸۳ ساله استرالیایی هستم و هرگز به اندازه این لحظه شرمنده اسرائیل نبوده‌ام. به نظر من انگار هیتلر پیروز شده است.
میریام مارگولیس  گفت  او یهودیان دلسوز  را تغییر داد و آنها را به ملتی ناسیونالیست، وحشی و نسل‌کش که زنان و کودکان را تعقیب کرده و می‌کشند، تبدیل کرد.
کاری که یهودیان اسرائیل انجام می‌دهند، تکان‌دهنده، شرم‌آور و شرورانه است و من نمی‌توانم درک کنم که چرا همه یهودیان به ویژه اعضای کنیسه‌ها نمی‌خواهند فورا آنچه را که در حال وقوع است، متوقف کنند.
من به نام انسانیت از همه یهودیان می‌خواهم که برای آتش‌بس فریاد بزنند و التماس کنند.

داشتن نظر متفاوت درباره اقدامات ضد جنگ، ضد یهودی نیست. ما باید حالا همانطور که مادرم می‌گفت عمل کنیم و کار درست آتش‌بس برای جلوگیری از کشتار است.
مترجم : نسرین خدایاری
انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/01/26 01:51
شماره خبر : 95977
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95977
بدون نظر

پیام بگذارید