a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

برادران وارنر و بلیتز بازاوول در سامورایی سیاه

سینماآفیس: برادران وارنر در یک موقعیت رقابتی پروژه بعدی بلیتز بازاوول کارگردان فیلم (رنگ بنفش) را تعریف کرد و یاسوکه افسانه‌ای که یک  جنگجوی آفریقایی است، در آن پروژه اولین سامورایی سیاه‌پوست می‌شود.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ منابع آگاه به ورایتی گفته‌اند که برادران وارنر   در مسیر جلب توجه بلیتز بازاوول برای همکاری در پروژه (سامورایی سیاه‌پوست) ۳ استودیوی دیگر و چند پخش‌کننده فیلم را شکست داده است.

بازاوول در سال ۲۰۱۸ صنعت سینمای جهان را با تولید فیلم (دفن کوجو) تحت تاثیر قرار داد و سپس در سال ۲۰۲۳ فیلم (رنگ بنفش) را روانه سینماهای جهان کرد؛ فیلم (دفن کوجو) محصول مشترک کشورهای غنا و آمریکا بود و در ژانر درام و هیجان‌انگیز ساخته شد. این فیلم داستان ساده عشق میان پدر و دختر را روایت می‌کند و به عنوان اولین فیلم غنایی در نتفلیکس به نمایش درآمد.

 

در خلاصه داستان فیلم (دفن کوجو) چنین آمده است که مردی به خاطر انتقام‌جویی برادرش در یک معدن گیر میفتد و دخترش برای پیدا کردن او یک سفر جادویی را شروع می‌کند.

گفته می‌شود که بازاوول برداشت خود از شخصیت یاسوکه یک جنگجوی آفریقایی را در فیلم (سامورایی سیاه‌پوست) به تصویر می‌کشد؛ یاسوکه در دوره سنگوکو زیر نظر دایمیوی ژاپنی اودا نوبوناگا خدمت می‌کرد.

جزئیات دقیق طرح (سامورایی سیاه‌پوست) هنوز اطلاع‌رسانی نشده است.بازاوول در اوایل سال جاری از نظر ورایتی در لیست ۱۰ کارگردان توانای جهان قرار گرفت و از همان زمان به بازسازی موسیقایی فیلم کلاسیک آلیس واکر فکر کرد؛ فیلم کلاسیک آلیس واکر در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است.

 

بازاوول می‌گوید “وقتی که تصمیم می‌گیرید یک فیلم کلاسیک را بازسازی کنید، اول باید فکر کنید که می‌خواهید چه چیزی را به ساختار اصلی فیلم اضافه کنید و این اولین نگرانی من برای بازسازی موسیقایی فیلم آلیس واکر بود.”

بازاوول تصمیم گرفت که با استفاده از رئالیسم جادویی به تخیل سلی تکیه کند تا بتواند نشان دهد که یک زن ستم‌دیده چگونه راه خودش را به سوی آزادی پیدا می‌کند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/01/26 02:06
شماره خبر : 95990
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95990
بدون نظر

پیام بگذارید