a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
آنیا تیلور جوی

تائید نقش آنیا تیلور جوی در ” تلماسه ۲ “

(سینماآفیس): نقش مخفی آنیا تیلور جوی در "تلماسه ۲" تائید شد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد: خوب. به نظر می‌رسد که ماه از پشت ابر نمایان شده و کرم غول‌پیکر راز قسمت دوم “تلماسه” از زیر شن بیرون آمده است.

روز پنجشنبه خبر بازی آنیا تیلور جوی در “تلماسه ۲” تائید شد البته تیلور جوی پیش از این در لندن گفته بود که قرار است در یک فیلم علمی و تخیلی ماجراجویی کند.

صحبت‌های آنیا تیلور جوی باعث شد که مجله ای دبلیو بخشی از مصاحبه اخیر ویلنوو را به صورت آنلاین منتشر کند.

 

کارگردان فیلم “تلماسه ۲” به مجله ای دبلیو گفته بود “نمی‌توانم باور کنم که ما این راز را تا این حد حفظ کرده‌ایم. انجام کارهای زیادی برای حفظ آن لازم بود.”

سر و صدای آنلاین مربوط به فیلم “تلماسه ۲” و آنیا تیلور جوی زمانی شروع شد که لتر باکسد فیلمی را که قرار بود در اول مارس اکران شود، به عناوین فیلم‌شناسی تیلور جوی اضافه کرد.

اعتبار آن وبسایت از آن زمان حذف شده است اما آنچه که منتشر کرده بود، به طور گسترده بررسی و به اشتراک گذاشته شد.

چیزی که باید تا زمان اکران گسترده فیلم “تلماسه ۲” مخفی باقی می‌ماند، این است که آنیا تیلور جوی نقش یکی از شخصیت‌های معروف سری رمان‌های کلاسیک حماسی فرانک هربرت را بازی خواهد کرد.

 

درباره آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی یک بازیگر است. او جوایزی را از گلدن گلوب، انجمن بازیگران فیلم، بفتا و امی پرایم تایم گرفته و در فیلم‌های “آکادمی خون‌آشام‌ها”، “جادوگر”، “مورگان”، “بری”، “شکافته”، “عشق آنتوشا”، “پلی موبیل”، “رادیو اکتیو”، “اما”، “جهش‌یافته‌های جدید”، “دیشب در سوهو”، “مرد شمالی”، “آمستردام” و “برادران سوپرماریو” ایفای نقش کرده است.

درباره “تلماسه ۲”

“تلماسه ۲” عنوان فیلمی علمی، تخیلی و حماسی به کارگردانی دنی ویلنوو است. این فیلم دومین فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام است و از بازیگران آن می‌توان به تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ، خاویر باردم، فلورنس پیو، آستین باتلر، کریستوفر واکن و لئو سیدو اشاره کرد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/28 03:02
شماره خبر : 95639
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95639
بدون نظر

پیام بگذارید