a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
باسم یوسف

باسم یوسف چگونه از فیلم “سوپرمن : میراث” کنار گذاشته شد؟

(سینماآفیس): یکی از نزدیکان عوامل تولید فیلم "سوپرمن: میراث" درباره چگونگی حذف نقش در نظر گرفته شده برای باسم یوسف از فیلمنامه فیلم مذکور توضیح دادند.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد: باسم یوسف این هفته با ادعای اینکه نقش خود در فیلم “سوپرمن: میراث” را به دلیل حمایت صریح‌اش از فلسطین از دست داده، سر و صدایی را در رسانه‌های اجتماعی به پا کرد.

یوسف در ماه اکتبر سال گذشته در برنامه تلویزیونی “پیرز مورگان: بدون سانسور” حاضر شد و با یک طنز از اسرائیل انتقاد کرد. آن طنز در فضای مجازی پخش شد.

یوسف گفت: “آنها گفتند اسرائیل تنها نیروی نظامی در جهان است که قبل از بمباران غیر نظامیان به آنها هشدار می‌دهد. چه لعنتی نازی! این خیلی خوب است زیرا با این منطق، اگر نیروهای روسی قبل از بمباران خانه‌های اوکراینی به اوکراینی‌ها هشدار بدهند، ما با پوتین خوب هستیم. درست است؟”

 

همانطور که گفته شد یوسف اخیرا در قالب یک مصاحبه ادعا کرد که به خاطر انتقادی که در برنامه پیر مورگان از اقدامات اسرائیل کرده، نقش خودش در فیلم “سوپرمن: میراث” را از دست داده است.

او گفت: من برای بازی در فیلم “سوپرمن: میراث” انتخاب شدم اما دستیاران تولید فیلم بعد از مصاحبه من با پیر مورگان به من گفتند: ” ما فیلمنامه را تغییر دادیم”. من می‌خواهم فرض کنم که آنها حسن نیت داشته‌اند و حرفشان درست است.”

یوسف ادامه داد: “من در ابتدا می‌خواستم دی سی و شرکت برادران وارنر را تخریب کنم اما بعد پیش خودم گفتم که آنها با اسرائیل ارتباط دارند و شاید نخواهند که دیگر من را در میان عوامل تولید فیلمهایشان داشته باشند. همانطور که من به عنوان یک مسلمان عرب اگر به جای برادران وارنر بودم، دوست نداشتم که یکی از طرفداران صهیونیست یا اسرائیل در فیلمم باشد و به مردم کشورم حمله کند.

 

من در اینجا باید تشریح کنم که وقتی به اسرائیل حمله می‌کنم، به سیاست آن حمله می‌کنم، به یهودیان حمله نمی‌کنم.”

یوسف این حرف‌ها را در حالی بیان می‌کند که یک منبع نزدیک به عوامل تولید فیلم “سوپرمن: میراث” می‌گوید: گان کارگردان فیلم “سوپرمن: میراث” درباره بازی یوسف در نقش یکی از شخصیت‌های فیلم با آن بازیگر صحبت کرده بود اما هیچ وقت پیشنهاد رسمی به باسم یوسف داده نشد زیرا شخصیت داستانی مذکور پیش از شروع بازی از فیلمنامه حذف شد.

به گفته او داستان فیلم “سوپرمن: میراث” قبل از جنگ حماس و اسرائیل تغییر کرد.

درباره باسم یوسف

باسم رافت محمد یوسف طنزپرداز، کمدین، نویسنده و مجری برنامه‌های تلویزیونی مصری است. طنزهای سیاسی در برنامه‌های او دیده می‌شوند.

مجله فارن پالیسی در سال ۲۰۱۳ نام باسم رافت محمد یوسف را در لیست ۱۰۰ متفکر برجسته جهان قرار داد و عنوان کرد که کارهای او اهمیت طنز سیاسی را نشان می‌دهند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/28 02:51
شماره خبر : 95630
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95630
بدون نظر

پیام بگذارید