a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
بیو دمایو

شوک مارول: بیو دمایو خالق (ایکس من ۹۷) یا (مردان ایکس ۹۷) چند هفته قبل از نمایش اخراج شد

سینماآفیس: در یک موقعیت غیر عادی، نویسنده - تهیه‌کننده‌ای که روی فیلم‌های (شوالیه ماه) به کارگردانی جرمی اسلیتر و (تیغه) به کارگردانی استیون نورینگتون کار کرده است، دیگر سریال (ایکس من ۹۷) یا (مردان ایکس ۹۷) را تبلیغ نمی‌کند و فصل‌های بعدی آن را پیش نمی‌برد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد: بیو دمایو نویسنده و تهیه‌کننده اوایل این ماه خودش را برای راه‌اندازی پروژه) ایکس من ۹۷( یا (مردان ایکس ۹۷) آماده می‌کرد.

بیو دمایو یکی از اعضای معمولی مارول است که قبلا روی پروژه‌های ( شوالیه ماه) و (تیغه) کار کرده بود؛ او اخیرا کار نوشتن فیلمنامه قسمت دوم سریال (ایکس من ۹۷) یا (مردان ایکس ۹۷) را تمام کرده و خودش را برای حضور در اولین نمایش سریال در هالیوود آماده کرده بود. او حتی ایده‌های ناپخته‌ای درباره فصل سوم سریال )ایکس من ۹۷( یا (مردان ایکس ۹۷) هم داشت و درباره آنها با اعضای تیمش صحبت می‌کرد.

شوک مارول

 

مارول و دمایو اوایل هفته گذشته به طور ناگهانی راهشان را از هم جدا کردند و بازیگران و دست‌اندرکاران تولید سریال (ایکس من ۹۷) یا (مردان ایکس۹۷) مطلع شدند که دمایو دیگر در پروژه نیست. هم‌زمان حساب دمایو در فضای مجازی که خبرهای ایکس من را به روز رسانی می‌کرد، حذف شد و هیچ دلیلی برای این اتفاقات اعلام نشده است.

اتفاقات مذکور در آستانه اولین نمایش قسمت دوم سریال (ایکس من ۹۷) یا (مردان ایکس ۹۷) رخ داد؛ البته قطع همکاری با نویسندگان بخشی عادی از تجارت مارول است با این حال قطع همکاری با یک خلاق برتر غیر معمول است.

شوک مارول

 

درباره مردان ایکس

مردان ایکس یک مجموعه پویانمایی و ابرقهرمانی است که از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ از شبکه فاکس پخش شد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/12/24 11:30
شماره خبر : 95907
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95907
بدون نظر

پیام بگذارید