a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر برای تولید کمدی کریسمس به آلن ریچسون می‌پیوندد

سینماآفیس: شوارتزنگر که آخرین بار در فیلم (ترمیناتور؛سرنوشت تاریک) بازی کرده بود، در فیلم (مردی با کیف) به کارگردانی آدام شنکمن همبازی آلن ریچسون خواهد بود.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد: قرار است که آرنولد شوارتزنگر با عوامل تولید فیلم ( مردی با کیف) ساخته استودیوی ام جی ام آمازون همکاری کند؛ در واقع آدام شنکمن کارگردانی کمدی خانوادگی کریسمس را برعهده دارد و شوارتزنگر و آلن ریسمون در آن کمدی بازی خواهند کرد.

(مردی با کیف) روی بابا نوئل و گم شدن کیف او تمرکز کرده است و نشان می‌دهد که  بابانوئل چگونه برای پیدا کردن کیفش تلاش می‌کند.

آلن رایس فیلمنامه فیلم (مردی با کیف) را نوشته است و تهیه‌کنندگان آن فیلم ریچسون، لارنس گری، بن اورارد، رگ تایگرمن و دن اسپیلو هستند.

قرار است شوارتزنگر در فصل دوم سریال اکشن – کمدی نتفلیکس که با نام (فوبار) شناخته می‌شود، بازی کند؛ او آخرین بار در سال ۲۰۱۹ به واسطه بازی در فیلم (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) روی پرده بزرگ سینما دیده شد.

از فیلم‌های دیگر شوارتزنگر می‌توان به (هرکول در نیویورک) به کارگردانی آرتور آلن سیدلمن ، (گرسنه بمان) به کارگردانی باب رافلسون ، (تپش آهن) به کارگردانی رابرت فیوره، (شرور) به کارگردانی هل نیدهام  ، (بازگشت) به کارگردانی کیت لفلین ، (کونان بربر) به کارگردانی جان میلیوس، (کونان ویرانگر) به کارگردانی ریچارد فلایشر، (نابودگر) به کارگردانی جیمز کامرون، (سونیای سرخ) به کارگردانی ریچارد فلایشر ، (کماندو)، (انتقام منصفانه) به کارگردانی جان اروین، (غارتگر) به کارگردانی جان مک تیرنان ، (مرد فراری) به کارگردانی پل مایکل گلیسر ، (داغ سرخ) ، (دوقلوها) به کارگردانی ایوان رایتمن، (یادآوری کامل) به کارگردانی پل ورهوفن، (پلیس کودکستان) به کارگردانی ایوان رایتمن و (آخرین قهرمان اکشن) به کارگردانی جان مک تیرنان اشاره کرد.

(دروغ‌های حقیقی)، (جونیور)، (پاک‌کننده)، (جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار)، (بتمن و رابین)، (پایان دوران)، (روز ششم)، (تلفات جانبی)، (بی‌مصرف‌ها)، (آخرین مقاومت)، (نقشه فرار)، (سابوتاژ)، (مگی)، (عواقب)، (کشتن گانتر) و (وی ۲: سفر به چین) فیلم‌های دیگر شوارتزنگر به حساب می‌آیند.

(جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار) فیلمی در باره کریسمس است.

مارول گفته است که تولید فیلم برای کریسمس را در اولویت قرار می‌دهد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/12/24 11:34
شماره خبر : 95916
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95916
بدون نظر

پیام بگذارید