a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

انتشار تریلر جدید فیلم True Spirit

تریلر جدید فیلم True Spirit به کارگردانی سارا اسپیلین، منتشر کرد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از زومجی: نتفلیکس تریلر جدید فیلم True Spirit ساخته سارا اسپیلین را منتشر کرد.

در این تریلر جسیکا واتسون که در سن ۱۶ سالگی از پس چالش مخاطره‌آمیز سفر دریایی انفرادی به سراسر دنیا بر می‌آید، نمایش داده می‌شود. این ویدیو شجاعت و کشمکش‌های این سیاح نوجوان در دریا ازجمله تلاش برای غلبه بر آشفته‌خوانی هنگام خواندن نقشه را نشان می‌دهد. این تریلر حمایت‌های والدین و مربی جسیکا از این دریانورد برای آغاز ماجراجویی خود را نیز به تصویر می‌کشد.

این فیلم براساس یک ماجراجویی الهام‌بخش واقعی ساخته شده است و چگونگی تبدیل شدن نوجوانی استرالیایی با نام جسیکا واتسون به جوان‌ترین دریانوردی را نشان می‌دهد که یکه‌وتنها به سفری دریایی در سراسر جهان می‌رود.

جسیکا واتسون، ستاره سریال Titans (تایتان‌ها)، کلیف کرتیس، بازیگر فیلم Training Day (روز تعلیم)، بریجت وب، بازیگر فیلم The Second (دیگری)، ویوین ترنر، بازیگر سریال How to Stay Married (چگونه متأهل بمانیم)، استیسی کلاوزن، بازیگر سریال Preacher (واعظ)، تاد لسنس، بازیگر سریال Vampire Diaries (خاطرات خون‌آشام)، جاش لاوسون، بازیگر فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) و آنا پاکوین، بازیگر فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) در فیلم True Spirit، بازیگران این فیلم هستند.

دبرا مارتین چیس، سوزان کارتسونیس و اندرو فریزر نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

در خلاصه این داستان به نویسندگی سارا اسپیلین، ربه‌کا بنر و کتی رندال، آمده است:  «وقتی یک ملوان مصمم جوان با نام جسیکا واتسون در صدد تبدیل شدن به جوان‌ترین دریانوردی بر‌می‌آید که بی‌وقفه، بدون کمک و به‌تنهایی در سراسر جهان سفر می‌کند، بسیاری انتظار دارند که با شکست مواجه شود. جسیکا با حمایت مربی قایقرانی خود و والدینش مصرانه تلاش می‌کند تا از پس این کار به ظاهر غیرممکن برآید و در طول ۱۲۰ روز برخی از چالش‌برانگیزترین مسیرهای دریایی جهان را بپیماید».

این فیلم در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/22 10:52
شماره خبر : 68961
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=68961
بدون نظر

پیام بگذارید