a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
کتاب‌باز

معاون سیاسی رسانه ملی کیست؟

قسم حضرت عباس جبلی یا دُم خروس

(سینماآفیس) – سروش صحت درباره برنامه تعطیل شده “کتاب باز” در تلویزیون ضمن ابراز بی‌اطلاعی از دلایل حذف چنین برنامه‌ای بی هیچ توضیحی و با مخاطب فراوانی که دارد، گفت: دیگر به پیگیری احتیاج ندارد.

سروش صحت درباره اینکه؛ دلیل حذف خود و برنامه کتاب‌باز از صداوسیما به میهمانانی که به برنامه می‌آمدند، ارتباط داشت یا خود او و اساسا مسئله را پیگیری کرده یا نه توضیح داد: نمی‌دانم. هیچ‌وقت هیچ‌کس به من چیزی نگفت. کتاب‌باز محبوب‌ترین کاری بوده که انجام داده‌ام و جنس دیگری برایم داشته و دارد. خیلی زیاد دوستش داشته‌ام و روی من و عقایدم بسیار تاثیر داشته است و وقتی چنین برنامه‌ای که مورد اقبال فراوانی قرار می‌گیرد، بدون توضیح قطع می‌شود، به نظرم به پیگیری نیاز ندارد!

آیا کسی نیست که عملکردش را گردن بگیرد؟

رییس سازمان صداوسیما پیشتر درباره تنگ‌تر شدن دایره مجریان تلویزیون و نام‌هایی که در چند وقت اخیر شنیده شده قرار است حذف شوند، گفت: «من پیش از این هم گفته‌ام درهای صداوسیما بر روی تمام استعدادها و ظرفیت‌ها به ویژه کسانی که ایمان به فرهنگ و امانت‌داری مردم دارند باز است، هیچ‌گاه این در بسته نشده و ان‌شالله بازتر می‌شود. همه ظرفیت‌هایی که ایمان به این اصول دارند، حتماً قدرشان را می‌دانیم و در سازمان هم از این سرمایه‌ها نگهداری می‌کنیم.»

او درباره حذف سروش صحت گفته بود: «مورد خاصی را که اشاره کردید دلیل بر این نمی‌شود که صداوسیما سیاستی برای قطع همکاری یا طرد عناصر داشته باشد. هدف ما این است که کل جامعه و ظرفیت‌ها را ببینیم و تلاش کنیم هرکسی را که در این مسیر می‌تواند ایفای نقش کند، از او صیانت و تقویت کنیم.»

همچنین محمد مهاجری نیز در تویتی نوشت:

گروهی از کارمندان صداوسبما در نامه‌ای نوشته‌اند: یکی از دلایل رقت‌بار بودن رادیو و تلوزیون این است که یک صاحب چلوکبابی(علیرضا خدابخشی) معاون سیاسی صداوسیماست!

طفلکی پیمان جبلی حتی قدرت ندارد مجری یک برنامه ورشکسته را که حتی ۵درصد بیننده ندارد برکنار کند.

 

*محمد دانشور – سردبیر پایگاه تحلیلی-خبری سینماآفیس

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/06/19 11:52
شماره خبر : 92671
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=92671
بدون نظر

پیام بگذارید