(سینماآفیس) – وبسایت رادیکال رجانیوز؛ با انتشار تصاویر و مطلبی از مراسم جشن ازدواج چند سلبریتی، بر بهرام رادان و محمدرضا گلزار، تاخت فراوان رفت.
(سینماآفیس) – صدا و سیما طی سالهای اخیر با ریزش مخاطب مواجه بوده و زمین بازی را به نفع دیگر رسانهها خالی کرده است و این ریزش مخاطب نیز دلیلی ندارد جز نحوه مدیریت و فعالیت این سازمان که با کوچ این افراد به سایر سازمانها، این نوع مدیریت و فعالیت به سازمان های دیگر نیز تسری پیدا کرده است.
(سینماآفیس) – خاطره اسدی بازیگر گزیده کار سینما و تئاتر، اینروزها در نمایشی با عنوان 《آخرین سهشنبه سال》به کارگردانی الهام شعبان و تهیهکنندگی مسعود والا نقش آفرینی میکند. آنچه میخوانید؛ بازخوانی گفتوگوی او با ایسناست:
(سینماآفیس) – اجرای ویژهی خبرنگاران و عکاسانِ نمایش “محرمانههای یک زن” که در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان تئاتر اطلاعرسانی شده بود. قلابی از کار درآمد.
(سینماآفیس) – کاغذ بی خط، تنها فیلمی ناصر تقوایی بود که به اقتضای سن، افتخار تماشای آن را در سینما داشتم. حظ کامل بود. پس از آن بود که فهمیدم، ناخدا خورشید و ای ایران هم از آثار تقوایی است که پیشتر به مناسبات مختلف با حذفیات فراوان از تلویزیون تماشا کردهام. خب پس لازم نیست تاکید کنم که بارها و بارها همه آثارش را به تماشا نشستهام. به ویژه شاهکاری چون دائی جان ناپلئون را. اینکه مسئولین سینمایی و متولیان امر به جای ساختن مجسمهای از طلا برای تقوایی، چه در سر دارند که سکوت کر کنندهی این نابغه را نمیشنوند؛ بماند! چرا که گالیله را نیز زمانی به دادگاه کشاندند، همچنانکه سقراط را شوکران خوراندند…. مدتها بود که تیم تحریریه سینماآفیس در صدد ادای دین و تهیه پروندهای برای ناصر تقوایی و آثارش بود تا اینکه با مطلبی از علی سیفالهی همکار گرامی روزنامهنگارمان مواجه شدم. مطلب به اندازهای کامل و شیوا بود که جای بحث و گفتوگویی باقی نماند. پس تنها بازنشر آن را تقدیم میکنیم به خوانندگان پایگاه تحلیلی خبری سینماآفیس: