a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

رسانه ملی و اصل بی‌طرفی در انتخابات

(سینماآفیس) – از قرار شبکه آی‌فیلم که با نظرسنجی مخاطبین به کار بازپخش چندباره سریال‌های تلوزیونی مشغول است، بشکل کاملا اتفاقی و البته خودجوش در آستانه انتخابات مجلس در لیست برنامه‌های این شبکه قرار گرفت.

 

 

با پایان یافتن مجموعه تلویزیونی «گاندو ۱» ، فصل دوم این سریال روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

مجموعه «گاندو ۲» داستانی درباره مسائل امنیتی و سیاسی دارد که دخالت‌ها و جاسوسی‌های دولت انگلیس و فساد برخی مسئولین داخل مملکت (تیم مذاکره کننده دولت حسن روحانی) را نشان می‌دهد. هدف از این اقدامات نفوذ در سیستم امنیتی و کارهایی نظیر تغییر نرخ ارز می باشد.

این سریال به بررسی اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزرات امور خارجه ایران و گروه مذاکره کننده هسته‌ای است و به موضوعاتی چون نوسانات نرخ ارز با دخالت سفارت انگلیس و برخی مدیران احتمالاً سابق بانک مرکزی می‌پردازد.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی،، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده و بهزاد رحیم‌خانی در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال «گاندو ۲» از فردا ۱۶ مرداد ماه، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

فصل دوم سریال گاندو در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در حالی شتابزده روی آنتن رفت که مراحل فنی و پست‌پروداکشن آن تکمیل نشده بود و اکنون در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، رسانه ملی اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و گاندو ۲ در دستور پخش قرار گرفت.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/05/16 08:26
شماره خبر : 92345
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=92345
بدون نظر

پیام بگذارید