a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
محمد مهدی اسماعیلی

وزیر ارشاد:

«آیت الله رییسی» مانند همیشه با قوت بر عزم دولت در حل مشکلات اهالی فرهنگ تاکید کردند

 

(سینماافیس) – وزیر فرهنگ در جدیدترین نوشته خود از سفر به شهرستان‌های آذرشهر و اسکو و دیدار اصحاب فرهنگ و هنر استان این استان با آیت الله رییسی گفت.

وزیر فرهنگ محمد مهدی اسماعیلی در سفر یک روزه خود که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرهای آذرشهر و اسکو سفر کرده بود، در این متن با اشاره به سخنان رییس جمهوری در جمع اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی در اجرای مفهوم عدالت فرهنگی‌در دولت مردمی آورده است:

«امروز در همراهی با رییس جمهور محترم و در سفر استانی به آذربایجان شرقی میهمان مردم خونگرم شهرستان‌های آذرشهر و اسکو بودم. نهمین سفرم به این استان هنردوست و هنرپرور با دیدارهای مردمی فراوانی نیز همراه بود.

در مقبره الشعرای تبریز نیز همراه با آقای رییس جمهور، دیداری صمیمانه با اهالی شعر، ادب و هنر استان داشتیم. در این دیدار آیت الله رییسی مانند همیشه با قوت بر عزم دولت در حل مشکلات اهالی فرهنگ تاکید کردند و از عملکرد نزدیک به دو سال دولت در اجرای عدالت فرهنگی سخن گفتند.»

ادای احترام به شهدای شهرستان آذرشهر، بازدید از تصفیه خانه آب و فاضلاب آذرشهر، بازدید از مجتمع فرهنگی هنری آذرشهر، بازدید از دو پروژه راهسازی و دیدار مردمی، بازدید از پروژه کنارگذر ایلخچی، حضور در شورای اداری شهرستان اسکو، افتتاح و بهره‌برداری از ایستگاه پمپاز شهر سهند، بازدید از کتابخانه آیت‌الله میلانی وحضور در دیدار رئیس جمهور با اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی در مقبره‌آلشعرا از اهم برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر بود.

گفتنی است وزیر فرهنگ در دومین سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های آذرشهر و اسکو حضور یافت.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/20 02:41
شماره خبر : 91043
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=91043
بدون نظر

پیام بگذارید