a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
جدول اکران فیلم‌های بخش بین الملل

انتشار جدول اکران فیلم‌های بخش بین الملل در خانه جشنواره

سینماآفیس: جدول اکران فیلم‌های بخش بین الملل چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره منتشر شد.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد: براساس آنچه که در جدول اکران فیلم‌های بخش بین‌الملل چهل و دومین جشنواره فیلم فجر آمده است، فیلم‌های “ملکه آلیشون”، “تابستان همان سال”، “دست ناپیدا” و “نپتون” به ترتیب از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن ۵ برج میلاد  اکران خواهند شد.

روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه، روز اکران فیلم‌های “دروغ‌های زیبا”، “آغوش باز”، “شور عاشقی” و “ظاهر” در همان سالن است.

فیلم‌های “نوروز” و “آبی کم‌رنگ” در روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در سالن ۵ برج میلاد اکران می‌شوند.

مراسم اختتامیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر  نیز  در ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز  یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در همان سالن برگزار می‌شود.

 

سالن ۴ برج میلاد هم روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه محل اکران فیلم‌های “پایان جهان” به کارگردانی کاوازاکی کاریا از ژاپن، “ربوده شده” به کارگردانی کاران تژپال از هند، “مجازات” به کارگردانی ماتیاس بیزه از  شیلی – آرژانتین، “ملودی” به کارگردانی بهروز سبط رسول از تاجیکستان و “سردترین شهر” به کارگردانی یانگ فنگ از چین است.

فیلم‌های “دروغ‌های زیبا” به کارگردانی مرتضی آتش زمزم از بنگلادش – ایران، “صبح اعدام” به کارگردانی بهروز افخمی، “باورینا سالو” به کارگردانی آسخات کوچینچیرکوف از قزاقستان، “خانه ماهرخ” به کارگردانی شهرام ابراهیمی و “کارما” به کارگردانی پیک ژنگ از چین هم روز پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه در همان سالن اکران می‌شوند.

جمعه ۲۰ بهمن ماه، روز اکران فیلم‌های “درس‌های بلگا” به کارگردانی استفان کوماندارف از بلغارستان، “مقتدی” به کارگردانی میور هاشم مناپ از مالزی، “خانه‌ای برای فروش” به کارگردانی طالیبک کولمندیف از قرقیزستان، “سایه کتیر” به کارگردانی خورخه هرناندز آلدانا از ونزوئلا – مکزیک و “ساکرا” به کارگردانی دانی ین از چین در سالن ۴ برج میلاد است.

 

فیلم‌های “رویای خواب زمستانی” به کارگردانی ذوالجارگل پوروداش از مغولستان، “فاطمه” به کارگردانی محمد معین‌الدین حسن از بنگلادش، “عبدالله اریپف” به کارگردانی مظفرخان ارکینوف از ازبکستان، “درخت خاموش” به کارگردانی فیصل سویسال از ترکیه – ایران و “آفرین در عصر سیلاب” به کارگردانی آنجلوس رالیس از یونان – بنگلادش نیز روز شنبه ۲۱ بهمن ماه در همان سالن اکران می‌شوند.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/18 11:28
شماره خبر : 95411
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95411
بدون نظر

پیام بگذارید