a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

اهدای پوستر امضا شده جوکر برای حراج غزه به سینما

سینماآفیس: سینماگران جهان در دور اول حراج برای غزه،  بیش از ۲۰۰ هزار دلار را جمع‌آوری کرده‌اند.

پوستر امضا شده جوکر به طرح ،حرج سینما برای غزه ارسال شد

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد؛ عرصه‌های فرهنگی و هنری جهان همواره آینه تمام‌نمای جوامع انسانی به حساب می‌آیند زیرا بخواهیم یا نخواهیم، هنرمندان اعضای بدنه اجتماع هستند و نمی‌توانندخودشان را منفک از جامعه اطرافشان بدانند. همین امر باعث می‌شود که وقایع و اتفاقات جهانی در هنر و فرهنگ دنیل منعکس شوند.

خواکین فینیکس یکی از افرادی است که  در روزهای پایانی به طرح  حراج سینما برای غزه پیوسته است؛  او پوستر (جوکر) را با امضای خودش برای حراج غزه به سینما اهدا کرد.

شش کتاب با امضای شخصی گیرمو دل تورو، فیلمنامه امضای شده (تاج) از اما کورین و فیلم سینمایی سفارشی برای نقاشی غزه از تونی کین کارگردان (تاریخ آمریکایی ایکس) نیز در روزهای پایانی دور اول کمک مالی سینما به غزه، به سینما اهدا شدند.

فیلمسازان و روزنامه‌نگاران ساکن انگلیس  همچون هانا فلینت،جولیا جکمن، لیلا لطیف، سوفی مونک کافمن و هلن سیمونز در تاریخ ۲۸ مارس تصمیم گرفتند که طرح حراج سینما برای غزه را راه‌اندازی کرده‌اند. آنها طرح خود را گسترش دادند و توانستند حمایت افرادی چون  اسپایک لی، پل مسکال،اولیویا کولمن، تسا تامپسون، جاش اوکانر و تیلدا سوینتون را جلب کنند؛ در واقع افراد مذکور آثاری را در قالب طرح ذکر شده به حراج گذاشتند و کارشان با بازخورد شگفت‌انگیزی مواجه شد.

جمع‌آوری‌کنندگان کمک مالی سینما برای غزه اعلام کرده‌اند در حالی که فقط یک روز تا پایان دور اول جمع‌آوری کمک‌های مالی سینما برای غزه باقی مانده است، بیش از ۲۰۰ هزار دلار را جمع‌آوری کرده‌اند؛ و پوستر امضا شده جوکر  نیز به این طرح اضافه شد، تا به امروز  اقلام اهدایی از اسپایک لی، جاناتان گلیزر، تسا تامپسون، جوزف کوئین، تیلدا سوینتون، میزی ویلیامز، بندیکت وانگ و افراد دیگر به حراج گذاشته شده‌اند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/01/26 02:13
شماره خبر : 95997
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95997
بدون نظر

پیام بگذارید