a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
دنزل واشینگتن و اسپایک لی

همکاری دنزل واشنگتن و اسپایک لی برای بازسازی فیلم “بالا و پایین”

سینماآفیس: دنزل واشینگتن و اسپایک لی برای بازسازی فیلم "بالا و پایین" کوروساوا با ای ۲۴ و اپل متحد شدند.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد: همکاری برای بازسازی فیلم “بالا و پایین”، پنجمین همکاری مشترک دنزل واشینگتن و اسپایک لی است.

 

واشینگتن و لی پیش از این در فیلم‌های “مرد درون”، “بهترین بلوز”، “مالکوم ایکس” و “او بازی را برد”، با هم همکاری کرده‌اند.

اپل و ای ۲۴ در بازسازی فیلم “بالا و پایین” با هم شریک هستند.

نسخه بازسازی شده فیلم “بالا و پایین” که تولید آن در ماه مارس آغاز می‌شود، قبل از آنکه توسط اپل تی وی پلاس در سطح جهانی عرضه شود، در ای ۲۴ به نمایش در می‌آید.

 

نسخه اصلی فیلم “بالا و پایین” به کارگردانی آکیرا کوروساوا در سال ۱۹۶۳ براساس رمان “باج پادشاه” نوشته اد مک بین و با بازی توشیرو میفونه، تاتسویا ناکادای و  کیوکو کاگاوا تولید شد.

این فیلم نشان می‌دهد که چگونه یک تاجر در پی پرداخت باج به آدم‌ربایان، ویران می‌شود؛ در خلاصه داستان نسخه اصلی فیلم “بالا و پایین” آمده است که کینگو گوندو (توشیرو میفونه) سهامدار یک کارخانه تولید کفش است که با دیگر شرکای خود در کارخانه اختلاف دارد. گوندو پس از یک جلسه مشاجره‌آمیز با شرکای خود تلفنی از فردی ناشناس دریافت می‌کند که به او می‌گوید پسرش را دزدیده و برای آزاد کردنش تقاضای ۳۰ میلیون ین پول می‌کند. گوندو در ابتدا حاضر است با کمال میل پول را پرداخت کند، اما ناگهان متوجه می‌شود که آدم‌ربا دچار اشتباه شده و به جای پسر او پسر راننده‌اش را دزدیده‌است. حالا گوندو در یک دوراهی اخلاقی قرار گرفته‌است…

نسخه بازسازی شده فیلم “بالا و پایین” براساس فیلمنامه‌ای که آلن فاکس و اسپایک لی نوشته‌اند، تولید خواهد شد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/21 08:42
شماره خبر : 95461
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95461
بدون نظر

پیام بگذارید