a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
جینا کارانو

جینا کارانو از دیزنی و لوکاس فیلم شکایت کرد

سینماآفس: جینا کارانو به دلیل اخراج از فیلم "ماندالوریان" از دیزنی شکایت کرد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد: جینا کارانو بازیگر که در سال ۲۰۲۱ به دلیل آنکه در قالب یک پست در شبکه‌های اجتماعی جمهوری‌خواه بودن را با یهودی بودن در جریان هولوکاست مقایسه کرده بود، از فیلم “ماندالوریان” اخراج شد، روز سه‌شنبه از دیزنی و لوکاس فیلم شکایت کرد.

شکایتی که در دادگاه فدرال کالیفرنیا ارائه شده حاکی از خاتمه نادرست و تبعیض‌آمیز همکاری جینا کارانو با لوکاس فیلم و دیزنی است و از دادگاه می‌خواهد که لوکاس فیلم را به تغییر وضعیت و پرداختن حداقل ۷۵۰۰۰ دلار به عنوان غرامت مجازات مجبور کند.

ایلان ماسک این پرونده را تامین مالی می‌کند.

 

کارانو نقش کارا دون را در ۲ فصل اول “ماندالوریان” بازی کرد. او در فوریه ۲۰۲۱ پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و نقد شد.

لوکاس فیلم و یو تی ای آژانس کارانو در همان روزی که این پست منتشر شد، کارانو را کنار گذاشتند. با این وجود کارانو در شکایت خودش یو تی ای را متهم نکرده است و ادعا می‌کند که دیزنی باعث شده است که آن آژانس او را کنار بگذارد.

درباره جینا کارانو:

جینا کارانو که ۱۶ آوریل ۱۹۸۲ در دالاس متولد شد، بازیگر، شخصیت تلویزیونی و رزمی‌کار ترکیبی پیشین آمریکایی است. او از رینگ ام ام ای به سینما و تلویزیون آمد و نخستین نقش اصلی خود را در فیلم اکشن “بی استفاده” به کارگردانی استیون سودربرگ تجربه کرد.

 

از فیلم‌های دیگری که کارانو در آنها بازی کرده است می‌توان به “سریع و خشمگین ۶”، “ددپول”، “جنون در روش” و “دختر گرگ” اشاره کرد.

کارانو در فیلم‌های ویدئویی “خون و استخوان”، “در خون”، “سرقت”، “استخراج”، “کیک بوکسور: انتقام” و “زمین سوخته” نیز نقش ایفا کرده است.

مترجم : نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/21 07:34
شماره خبر : 95425
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95425
بدون نظر

پیام بگذارید