a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
دواین جانسون

بی‌احترامی دواین جانسون به یک کاربر فضای مجازی

سینماآفیس: یکی از کاربران فضای مجازی گفت دواین جانسون روی صحنه دبلیو دبلیو ای (کمپانی کشتی حرفه‌ای آمریکا) هو شد چون به قول خودش برای حمایت از قربانیان آتش‌سوزی مائویی عمل نکرد و پس از آن دواین جانسون بیانیه‌ای را صادر کرد و در قالب آن بیانیه گفت که "من معمولا از پاسخ دادن به اینگونه زباله‌ها خودداری می‌کنم."

بی‌احترامی دواین جانسون  به کاربر فضای مجازی برای او دردسر ساز خواهد شد ؟

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد: اخیرا یکی از کاربران فضای مجازی این سوال را مطرح کرد که آیا دواین جانسون بازیگر هالیوود به قول خودش برای حمایت از ساکنان جزیره مائویی که سال گذشته به دلیل اتش‌سوزی جنگل خانه و زندگیشان را از دست داده‌اند، کاری انجام داده است؟

دواین جانسون با نام مستعار راک سوال آن کاربر فضای مجازی را مصداق انتشار اطلاعات نادرست و بدخواهانه دانست و از آن فرد خواست که کارهای خوبی را که مردم انجام می‌دهند، تصدیق کند.

در واقع دواین جانسون در پاسخ به کاربر  فضای مجازی گفت: “من معمولا از پاسخ دادن به زباله‌های سمی و دروغینی مثل او خودداری می‌کنم و از رویدادهای غم‌انگیزی چون رویداد هاوایی برای جلب توجه دیگران به خودم استفاده نمی‌کنم.”

این پاسخ راک  به نوعی، بی‌احترامی دواین جانسون به این کاربر تلقی شده است.

او خطاب به آن کاربر فضای مجازی گفت: “این لحظه‌ای که شما به آن اشاره می‌کنید، مربوط به کنفرانس مطبوعاتی ما در دبلیو دبلیو ای است که در پنجشنبه گذشته برگزار شد؛ جایی که من به “پاشنه” (اصطلاح کشتی برای پسران بد) تبدیل شدم.

آن روز تماشاگران من را هو می‌کردند و من همچنان با رقیبانم مبارزه می‌کردم.

این کاری است که ما در دنیای دبلیو دبلیو ای انجام می‌دهیم و همه‌مان هر ثانیه از آن را دوست داریم.”

او در ادامه به میزان کمک مالی خودش به مردم مائویی اشاره کرد و خبر داد: صندوق مردمی‌ که او با اعضایش همکاری می‌کند، تا اکنون بیشتر از ۵۰ میلیون دلار را به بیش از ۸۰۰۰ نفر از بازماندگان اتش‌سوزی تحویل داده است.

دواین جانسون گفت: “هاوایی جایی است که من در آنجا بزرگ شده‌ام. من فرزندانم را در هاوایی بزرگ کرده‌ام و اجدادم در آنجا دفن شده‌اند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

 

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/11/23 07:30
شماره خبر : 95586
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95586
بدون نظر

پیام بگذارید