a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
گلزار _ صمدپور

شکایت محمدرضا گلزار از شاهین صمدپور

 

(سینماآفیس) – محمدرضا گلزار با گذشت پنج روز پس از شکایت از حسین لامعی و بهمن بابازاده حالا از شاهین به دلیل اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عادی صورت گرفته شکایت کرد ه است.

طی روزهای گذشته شاهین صمدپور در واکنش به ویدئوی جنجالی ازدحام شدید مردم برای دیدن  گلزار در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه، در استوری اینستاگرام خود خطاب به یک سوپراستار نوشت: آقای سوپراستار سیاهی لشکر اجاره می کنه که دنبال ماشینش بدوئن. به نظرم این آدما مثل گداهایی می‌مونن که برای بازار گرمی خودشون جلوی خودشون چند اسکناس روی زمین میندازن که بقیه هم تشویق بشن بهشون کمک کنند! حالا گویا رضا گلزار از شاهین صمدپور شکایت کرده است. ‍

با گذشت پنج روز از شکایت محمدرضا گلزار از حسین لامعی و بهمن بابازاده، حالا نوبت به شاهین صمدپور(مجری و مستند‌ساز) رسیده است.

شکایت  گلزار از شاهین صمدپور با عناوین اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عادی صورت گرفته است.

بدون توجه به نتیجه این شکایت‌ها ثبت این تعداد شکایت یک بازیگر نسبت به روزنامه‌نگاران و اهالی رسانه اتفاقی کم‌سابقه است. سلسله شکایت‌هایی که هنوز مشخص نیست محدود به این سه نفر است یا همچنان ادامه دارد.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/24 09:06
شماره خبر : 91179
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=91179
بدون نظر

پیام بگذارید