a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
آهنگ دونفره

« آهنگ دونفره » با دویست هزار مخاطب

(سینماآفیس) – احمدرضا منبتی «آهنگ دو نفره» از آن دست فیلمهایی است که جایش در سینمای ایران خالی بود. نه به سیاق کمدی رایج این سالهاست و نه فیلم تلخ اجتماعی. فیلمیست پرانرژی برای مخاطب جوان. استقبال مخاطبان به ویژه در شهرستانها از این فیلم افزایش یافته است.

صبا نوشت: در فصلی که مخاطبان سینما باردیگر به فیلم دیدن در سالن سینما روی آوردهاند، « آهنگ دونفره » تاکنون در کمتر از یک ماه، نزدیک به دویست هزار مخاطب داشته و روند جذب مخاطب فیلم صعودی است.

آهنگ دونفره

چرا میشود این فیلم را پیشنهاد کرد؟ «آهنگ دو نفره» از آن دست فیلمهایی است که جایش در سینمای ایران خالی بود. نه کمدی رایج این سالهاست نه فیلم تلخ اجتماعی، نه کودکانه. فیلمیست پرانرژی برای مخاطب جوان. استقبال مخاطبان به ویژه در شهرستانها از این فیلم افزایش یافته است. فیلم در تهران سه میلیارد و در شهرستانها چهارمیلیارد و نیم فروخته و این روند ادامه دارد.

آیا این یک فیلم خانوادگی است؟ علیرغم هجمههایی که به فیلمهای سینمای ایران صورت میگیرد، این فیلم هم مثل مابقی فیلمها، یک فیلم جذاب برای خانوادههاست. و البته جذاب برای آنها که دنبال یک فضای متفاوت هستند. اکرانهای خصوصی فیلم با حضور بازیگران و عوامل آن، یک نکته را ثابت میکند و آن، اثرگذاری محبوبیت فرزاد فرزین بر موفقیت این فیلم در اکران عمومیاست. فیلمی که از سویی در پرونده سینمایی این خواننده هم میتواند موفقترین و بهترین فیلم به شمار آید، ضمن آن که میشود به دیدن یک فیلم رفت که کنسرتهایش هم مجوز دارند و به گفته سازندهاش، «همه قطعات موسیقایی فیلم، از مرکز موسیقی مجوز دریافت کرده است و تمام کلیپها و کنسرتهای داخل فیلم با مجوز است. حتی فرزاد فرزین دو ترانه جدید برای این فیلم نوشت که برای آنها هم از مرکزموسیقی مجوز گرفتیم و بعد شروع به کار کردیم

یکی از موفقترین کارگردان زن سینمای ایران در این سالها، قطعاتوانسته فرمول تازهای برای جذب مخاطب به سینما پیشنهاد دهد. فرمولی که شاید در آینده بتواند بر رکوردشکنهای سینما اضافه کند

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/01 12:08
شماره خبر : 90638
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=90638
بدون نظر

پیام بگذارید