a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

فیلم هندی رئیس

(سینماآفیس) – رییس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای مخالفانش خط و نشان کشید و گریست.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به عنوان سخنران چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی صحنه رفت و اظهار داشت: «بسیار مفتخرم در روز ملی جمهوری اسلامی ایران و آغاز سال جدید سینمایی کشور در مراسم اختتامیه جشنواره‌ چهل‌ویکم فجر در خدمت شما هستم. امسال به لطف خدا، اهالی رسانه، بعضی سینماگران جمهوری اسلامی ایران و هنرمندان کشورهای مختلف و منطقه‌ای جشنواره امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.»

وی ادامه داد: «خداراشاکرم که توفیق خدمت به چنین مردمی را به من اعطا کرد. حضور نیروهای جدید، جوان، خلاق، نگاه جدی به شهرستان‌ها که همه سینمای ایران، تهران نیست، مشکلات مردم سراسر ایران و حضور فعال بانوان سینماگر و از همه مهمتر مضامینی با نشاط بود، از جمله اتفاقات خوب امسال بود.»

رییس سازمان سینمایی یادآور شد: «ما در حوزه خارجی میزبان بالغ بر ۱۰۰ میهمان خارجی هستیم که بیانگر این است که سینمای ایران مورد توجه آنان است. امروز من در ، بوی شهدا در سالن به همراه خانواده‌ها آن عزیزان پیچیده. امروز در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد و سالیان سال به عنوان فیلم ساز، تهیه‌کننده در جشنواره بودم و هر سال نگران برگزاری آن بودم اما امسال من هیچ نگرانی ندارم. چرا که جشنواره فیلم فجر به بچه‌های انقلاب بازگشت.»

خزاعی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: «امروز من دست تک تک مردم را می بوسم که در راهپیمایی شرکت کردند و در سالن‌های نمایش حضور داشتند. مردم ما بعد از چهار ماه تبلیغات رسانه‌های بیگانه، در راهپیمایی شرکت کردند. »

در این لحظه رئیس سازمان سینمایی با بغض تریبون را ترک کرد.

انتهای پیام/

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
برچسب ها
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/22 09:21
شماره خبر : 71502
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=71502
بدون نظر

پیام بگذارید