a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

فیلم‌های جشنواره فجر ۱۴۰۱ از نظر کاربران شبکه‌های اجتماعی

(سینماآفیس) – بررسی میزان انتشار محتوا درباره فیلم‌های جشنواره فجر ۱۴۰۱ در شبکه‌های اجتماعی توسط سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نشان می‌دهد، فیلم «سرهنگ ثریا» بیش از ۲۴۵۰ محتوا، فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» حدود ۲۴۰۰ محتوا، فیلم «جنگل پرتقال» نزدیک به ۱۲۰۰ محتوا و فیلم «آه سرد» با حدود ۹۰۰ محتوا، به عنوان بحث بر انگیزترین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ معرفی شده‌اند.

به گزارش سیتنا، سامانه تحلیل داده لایف‌وب، نوشت: هر سال پیش از شروع جشنواره فیلم فجر، صحبت درباره فیلم‌ها آغاز می‌شود و در طول مدت جشنواره اوج می‌گیرد. در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، بیست و چهار فیلم حضور دارند که تا به امروز بعد از گذشت یک هفته از آغاز جشنواره، درباره هر کدام به میزان‌های متفاوت در شبکه‌های اجتماعی محتوا منتشر شده است.

با بررسی میزان انتشار محتوا درباره فیلم‌های جشنواره فجر ۱۴۰۱ در شبکه‌های اجتماعی، پنج فیلم اولی که بیشتر مورد بحث قرار گرفته‌اند را تفکیک و میزان پرداختن به آن‌ها را با هم مقایسه کرده‌ایم.

بحث بر انگیزترین فیلم‌های جشنواره فجر ۱۴۰۱

برای تهیهٔ این گزارش محتواهایی که از ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه در توییتر، اینستاگرام و کانال‌های تلگرام در رابطه با فیلم‌های جشنواره فجر ۱۴۰۱ منتشر شده است را جمع‌آوری، تفکیک و رتبه‌بندی کردیم.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید درباره فیلم «سرهنگ ثریا» در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۲۴۵۰ محتوا منتشر شده که این فیلم به کارگردانی «لیلی عاج» را به مورد توجه‌ترین فیلم جشنواره فجر امسال تبدیل کرده است.

در جایگاه دوم با اختلافی ناچیز، فیلم «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی قرار دارد که کاربران شبکه‌های اجتماعی در یک هفته اخیر حدود ۲۴۰۰ محتوا درباره آن نشر داده‌اند.

فیلم «جنگل پرتقال» با نزدیک به ۱۲۰۰ پست و آه سرد با حدود ۹۰۰ پست در جایگاه سوم و چهارم بحث بر انگیزترین فیلم‌های جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۴۰۱ قرار دارند.

انتهای پیام/

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/19 07:10
شماره خبر : 71276
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=71276
بدون نظر

پیام بگذارید