a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
پوستر دایره و دلقک

نمایش دایره و دلقک درتماشاخانه‌ پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفت.

(سینماآفیس) - نمایش «دایره و دلقک» به قلم و کارگردانی مرتضی سخاوت و تهیه‌کنندگی ایمان غلامی در سالن شماره ۲ تماشاخانه‌ پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رفته است.

این اثر نمایشی  (دایره و دلقک )با بازی (به ترتیب الفبا) شهره سلطانی، ناصر علی پاشا و هدا ناصح از روز یکشنبه ۱۶ مهر ساعت ۱۸.۳۰ اجراهای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است.

.

دایره و دلقک، روایتی است از بازیگری در کسوت یک دلقک که به تماشای شخصیت خویش در دایره هستی و جهان نشسته است و…

.

محسن شفیعی دستیار کارگردان، سعید اردشیری مدیر تولید ، هاشم شریف زاده موسیقی ، زینب یعقوبی منشی صحنه، حمید نورآبادی طراحی و ساخت ماسک، مینا زندی و عرفان بابایی و کیمیا عابدین تبلیغات و روابط عمومی، آرزو گلشاهی مدیر صحنه، محسن غلام نژاد دستیار صحنه، اختر تاجیک عکاس، پیمان قاطع زاده ساخت دکور، مهتاب حسنی طراح گریم، مهسا هاشمی دستیار لباس، حسین مفید و ایمان ظفری و علی حسنی دستیاران تولید ، محمدحسین شهبازی دستیار صدا، رضا خضرایی طراح نور ،هلیا شکری طراح لباس، امیرحسین جعفرپور تدارکات نیز دیگر عوامل اجرایی این نمایش را تشکیل می دهند.

مرتضی سخاوت طراح و کارگردان این تئاتر، درباره این اثر نمایشی نوشته است:

 

«تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا آنچه از نمایشنامه «دایره و دلقک» روی صحنه می رود، در چارچوبی کاملا متفاوت پیش روی مخاطبان گذاشته شود. فرآیندی که قبل از اجرای عمومی، تحقیقات زیادی روی شیوه اجرایی آن صورت گرفت. معتقدم این دیدگاه در شیوه اجرایی جزو معدود دفعاتی است که در تئاتر ایران تجربه می شود، شیوه ای که برخی از استادان و دوستانی که به تماشای این نمایش نشستند به این موضوع اذعان داشتند. به هر ترتیب استفاده از بازیگری که هم بتواند روی صحنه بازی کند، هم در نوازندگی گیتار و آکاردئون و هم در خوانندگی مهارت داشته باشد، شیوه جذابی است که در تاریخ اجرای آثار نمایشی تجربه ای متفاوت محسوب می شود.»

 

نمایش «دایره دلقک» تا پانزدهم آبان ماه هر روز ساعت ۱۸.۳۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد میزبان علاقه مندان تئاتر است

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/07/22 12:04
شماره خبر : 93066
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=93066
بدون نظر

پیام بگذارید