a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
حقایقی در باره سگها و گربه ها

طنازهای تلوزیون زیر “سایه” تئاترشهر

(سینماآفیس) - بازیگر محبوبترین سریال تلوزیونی یک دهه گذشته در نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها»، تازه‌ترین اثر نمایشی "محمدهادی عطایی" در تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

ویدا جوان بازیگر سریال پژمان پرمخاطب‌ترین سریال تلوزیونی دهه اخیر در نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها» تازه‌ترین اثر محمدهادی عطایی از پنجشنبه ۲۰مهرماه ۱۴۰۲ به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «حقایقی درباره سگ‌ها و گربه‌ها» اثری است در ستایش خانواده و با روایت و قصه‌ای بدیع که توسط محمد منعم به رشته تحریر در آمده است.

 

این نمایش از زوجی سخن می‌گوید که امکان فهم یکدیگر را ندارند. این اثر نمایشی سعی دارد تا گوش نکردن یکی از طرفین ماجرا را نسبت به زندگی مشترکشان، نکوهش کند.

 

نویسنده اثر طی بازه‌زمانی مشخصی از برش‌های مقاطع مختلف یک زوج در اهمیت اینکه در یک رابطه منیت و خودمحوری را کنار گذاشته و این مهم که شرایط شخص دیگر را طوری در نظر بگیریم که گویی خودمان در آن شرایط هستیم؛ قصه‌پردازی می‌کند. نمایش فضائی رئالیته و مفرح دارد که با نگاه جامعه‌شناختی قصد دارد تا به مثابه آینه‌ای مقابل ما باشد.

 

بازیگران نمایش «حقایقی درباره سگها و گربه‌ها» محمدهادی عطایی و ویدا جوان هستند که مائده عبدلی نیز این دو را به عنوان صداپیشه همراهی می‌کند.

 

گفتنی‌ست این نمایش به مدت ۴۵ دقیقه هر شب به استثنای شنبه شب‌ها در سالن سایه مجموعه تئاترشهر در ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه می‌رود.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/07/23 10:22
شماره خبر : 93080
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=93080

پیام بگذارید