a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
اتاقی در هتل

اتاقی در هتل ایرانشهر

نمایش «اتاقی در هتل» با بازی و کارگردانی مونا فرجاد از چهارشنبه ۱۷ آبان در تماشاخانه‌ ایرانشهر اجراهای‌ خود را آغاز خواهد کرد.

«اتاقی در هتل» نوشته‌ نیل سایمون‌ با بازی و کارگردانی مونا فرجاد از چهارشنبه ۱۷ آبان در تماشاخانه‌ ایرانشهر اجراهای‌ خود را آغاز  کرد.

طراح پوستر نمایش «اتاقی در هتل» سینا افشار است.

کارگردان این نمایش فارغ التحصیل رشته اقتصادی نظری می باشد که از ۱۱ سالگی با سریال «لحظه های آشنا» فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

در نوروز ۱۳۸۲ با سریال «خوش رکاب» دیده شد و یکسال بعد در سریال «مزرعه آفتابگردان» کنار مرحوم محمد علی کشاورز و مهران رجبی حضور درخشانی داشت.

مونا فرجاد سه تا فیلم کوتاه ساخته است یکیش رو خودم دوربین گذاشتم و جلوش بازی کردم و دوتا دیگر مارال، خواهرم برام بازی کرد

فکر می کنم کارگردان خوبی می شوم، اما یک ذره آن شهامت و شجاعت را نداشتم که ادامه بدهم، یه ذره شاید کمالگرا بودن، جلوی آدم را می گیرد.

نیل ماروین سایمون  Neil Marvin Simon ( زادهٔ ۴ ژوئیه ۱۹۲۷ – درگذشتهٔ ۲۶ اوت ۲۰۱۸) نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی بود.

او یکی از سرشناس‌ترین نمایشنامه‌نویسان جهان و نیز تاریخ برادوی بود.

با وجود شهرت سایمون به‌عنوان کمدی‌نویس، در برخی از نمایشنامه‌هایش، به‌ویژه «سه‌گانه اوژن» و «پسران آفتاب» به تجارب آمریکاییان یهودی‌تبار در قرن بیستم نیز پرداخته‌است.

سایر عوامل‌ نمایش اتاقی در هتل عبارتند از: رها جهان‌شاهی مجری طرح، سید محمد امین حسینی مدیر پروژه، مسعود رنجبر طراح صحنه، آذر نجیبی طراح لباس، حمید جلالی‌ طراح‌ نور، ندا محسنی طراح صدا، سینا افشار طراح گرافیک، حسین‌ خدارتی‌ عکاس، حامد مبردی‌ دستیار کارگردان.

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/08/20 04:03
شماره خبر : 93809
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=93809
بدون نظر

پیام بگذارید