a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

موزه هنر مدرن نیویورک میزبان؛ «کپی برابر اصل» کیارستمی

 

(سینماآفیس) – فیلم «کپی برابر اصل» ساخته عباس کیارستمی در برنامه سالانه فیلم موزه‌ هنر مدرن نیویورک (MoMA) به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 

برنامه «گاهی از گذشته‌ها» ویژه نمایش آثار برگزیده سینمایی ۱۶ میلیمتری و ۳۵ میلیمتری سینمای جهان است که موزه هنر مدرن نیویورک (MoMA) از تاریخ ۱۲ جولای تا ۱۶ اوت برگزار خواهد کرد. این برنامه شامل نمایش آثاری از چهره‌های شناخته‌شده سینما از عباس کیارستمی و «ژاک ریوت» و «میشائیل هانکه» تا «جین کمپیون» و «ویم وندرس» خواهد بود.

 

 

فیلم «کپی برابر اصل» محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی و نویسندگی عباس کیارستمی با بازی «ژولیت بینوش» و «ویلیام شیمل» با فرمت ۳۵ میلی متری و مدت زمان ۱۰۶ دقیقه درباره نویسنده‌ای به نام جیمز میلر است که با سفر به ایتالیا قصد دارد کتاب خود را تبلیغ کند. او در یک ملاقات و احوالپرسی، با یک فرانسوی همراه می‌شود و آنها توافق می‌کنند که دوباره ملاقات کنند و از شهر رمانتیک توسکانی دیدن کنند. همانطور که رابطه آنها شروع به شکوفایی می‌کند، رازهای پنهان شروع به فاش شدن می‌کند.

 

 

«کپی برابر اصل» در نخستین نمایش جهانی خود درجشنواره فیلم کن ۲۰۱۰ به نمایش گذاشته شد و «ژولیت بینوش» برای بازی در این فیلم بهترین بازیگر زن کن شد و در ادامه نیز چندین جایزه از جمله بهترین فیلم جشنواره وایادولید اسپانیا را دریافت کرد.

 

 

از جمله دیگر فیلم‌هایی که در برنامه سینمایی موزه هنر مدرن نیویورک به نمایش گذاشته می‌شوند می‌توان به «کوهستان بروکبک» ساخته «آنگ لی»، «پل شمالی» ساخته «ژاک ریوت»، «فادوها» از «کارلوس سائورا»، «پینا» ساخته «ویم وندرس»، «کد مجهول» به کارگردانی «میشائیل هانکه»، «ممنتو» از «کریستوفر نولان»، «همدردی با آقای انتقام» از «پارک چان-ووک»، «باید درباره کوین حرف بزنیم» ساخته «لین رامزی»، «۲۴ شهر» ساخته «جیا ژانکه»، «جایی» به کارگردانی «سوفیا کاپولا» و «خاطرات یک قتل» به کارگردانی «بونگ جون هو» اشاره کرد.

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/04/22 07:56
شماره خبر : 91830
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=91830
بدون نظر

پیام بگذارید