a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

رد پای مهدویان در حیثیت گمشده؛

لاتاری دیگری در  راه است؟

(سینماآفیس) – آیا سریال حیثیت گمشده «لاتاری» دیگری است؟ برخی منتقدان با اشاره به نقش محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان در این سریال معتقدند که این سریال بی‌شباهت به درون‌مایه‌ی لاتاری نیست.

 

 

چند هفته‌ای است که پخش سریال حیثیت گمشده از شبکه‌ی نمایش خانگی آغاز شده است. این سریال به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و با حضور بازیگرانی همچون مهدی حسینی‌نیا، الناز حبیبی، ستاره پسیانی، نادر فلاح، بهاره افشاری و … تولید شده است.

 

سریال حیثیت گمشده و تیم محمدحسین مهدویان

بر اساس اخبار منتشر شده از این سریال، محمدحسین مهدویان کارگردان آثاری همچون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، زخم کاری، درخت گردو و مرد بازنده طراح پروژه و مشاور کارگردان حیثیت گمشده است.

سجاد پهلوان‌زاده کارگردان سریال حیثیت گمشده به‌عنوان تدوینگر در بیشتر آثار مهدویان حضور داشته و نام محمدحسین مهدویان نیز در دو سریال ساخته شده از سوی پهلوان‌زاده (سقوط و حیثیت گمشده) به‌عنوان مشاور کارگردان اعلام شده است.

سریال سقوط نخستین تجربه‌ی کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده بود که حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی، الناز ملک و… در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 

سریال حیثیت گمشده ، لاتاری دیگری است؟

برخی منتقدان با اشاره به قسمت‌های نخست سریال حیثیت گمشده بر این باور هستند که نقش مهدویان در این سریال فراتر از مشاور کارگردان بوده است و قصه‌ی این سریال تازه‌ی شبکه‌ی نمایش خانگی بی شباهت به فیلم لاتاری نیست.

لاتاری فیلمی به کارگردان محمدحسین مهدویان بوده که در سال ۱۳۹۶ اکران شد و بازیگرانی مانند جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، حمید فرخ‌نژاد، ساعد سهیلی و… در آن نقش ایفا کرده‌اند.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/05/09 05:05
شماره خبر : 92228
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=92228
بدون نظر

پیام بگذارید