a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

انتشار کتاب گردشگری خوراک

کتاب گردشگری خوراک اثر بهار بیشمی و محمدرضا داوری، منتشر شد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری ایلنا: کتاب گردشگری خوراک‌‫ (راهکارهای توسعه گردشگری گاسترونومی در مقاصد‬‌‫) نوشته بهار بیشمی و محمدرضا داوری توسط نشر تاچارا، روانه بازار کتاب شد.

این کتاب در ۱۰۴ صفحه با تیراژ ۲۲۰۰ نسخه و با قیمت ۵۹ هزار تومان، به چاپ رسیده است.

گردشگری خوراک یا گردشگری گاسترونومی را نباید معادل رفتن به یک رستوران لوکس و خوردن غذاهای گران قیمت دانست. گردشگری گاسترونومی، یک فعالیت فرهنگی است و گردشگران را در میراث کهن جامعه میزبان غوطه‌ور می‌کند. این شاخه گردشگری، پیوند میان خوراک و فرهنگ و سفر است و از ریشه‌های تاریخی و فرهنگی جوامع محلی تاثیر می‌پذیرد. گردشگری گاسترونومی به طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مرتبط با خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها می‌پردازد؛ از شیوه‌های کاشت و برداشت محصولات کشاورزی به عنوان مواد اولیه غذاهای محلی گرفته تا رویدادهای آیینی مرتبط با غذا.

خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها از چنان ظرفیتی برخوردار هستند که می‌توانند یک جامعه محلی را به یک مقصد گردشگری جذاب و منحصر به فرد تبدیل کنند. کتاب «گردشگری خوراک» سعی دارد با ارائه راهکارهای منسجم و هدفمند، به مدیران و فعالان حوزه گردشگری کمک کند تا ضمن توسعه مناطق مستعد، آن‌ها را به بازار جهانی گردشگری گاسترونومی معرفی کنند.

این کتاب با فصلی درخصوص رابطه غذا و گردشگری آغاز می‌شود و به توسعه گردشگری گاسترونومی می‌رسد و از تحلیل‌ها و مقایسه‌های مختلف با رقبا می‌گوید و در نهایت توصیه‌های خود را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/06 10:33
شماره خبر : 67463
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=67463
بدون نظر

پیام بگذارید