a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

اداره کل هنرهای نمایشی در واکنش به انتشار عکس‌ و خبر کذب در فضای مجازی خبر داد؛

شکایت از افترا‌ زنندگان به جامعه تئاتری کشور

(سینماآفیس) - اداره کل هنرهای نمایشی، ضمن تقبیح انتشار چند عکس از دو نمایش قدیمی مربوط به سال‌های ۹۴ و ۹۷ در فضای مجازی و دستمایه قرار دادن آن‌ها برای بی‌اعتبار کردن فضای فرهنگی این روزهای کشور، اعلام کرد از مجاری قانونی، با این دروغ‌پراکنی‌‌ها و تهمت‌ها مقابله خواهد کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

《در روزهایی که فضای فرهنگی کشور، سرزنده و پُرشور، به جامعه نشاط بخشیده و سالن‌های کنسرت، نمایشگاه‌‌های هنری، تالارهای نمایشی و… میزبان خیل علاقه‌مندان هستند، چند نفر انگشت‌شمار که در بیشتر موارد حتی نام و نشان واقعی خود را پنهان می‌کنند، در شبکه‌های اجتماعی، با نهایت بی‌اخلاقی، زحمت کارکنان دستگاه‌های هنری کشور و تلاش هنرمندان را ندیده می‌گیرند و با سوء‌استفاده از حساسیت‌های درست و به‌جای مردم مؤمن ایران، دست به تشویش اذهان عمومی می‌زنند.

در تازه‌ترین دست از این دروغ‌گویی‌ها مجازی، چند عکس از دو نمایش که یکی سال ۱۳۹۴ و دیگری سال ۱۳۹۷ اجرا شده‌اند، به‌عنوان آثار تازه تئاتر کشور معرفی و با این جعل واقعیت، عده‌ای انقلابی‌نما، ناجوانمردانه دست به تهمت زدن به مدیران و فعالان هنری زده‌اند. اینکه چنین افرادی از غبارآلود کردن فضای فرهنگی کشور و حمله علیه دولت انقلابی چه نیت و هدفی را دنبال می‌کنند، نیازمند پیگیری گسترده و دقیق، توسط دستگاه‌های ذی‌صلاح است.

در این راستا، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای دفاع از عملکرد نیروها و کارمندان دلسوز خود و به‌منظور مقابله با توهین‌ به هنرمندان، شکایت از این افراد اندک را که با جعل، دروغ و انتشار خبرهای کذب، جامعه تئاتری را هتک حرمت می‌کنند، حق خود می‌داند.》

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/31 04:16
شماره خبر : 91411
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=91411
بدون نظر

پیام بگذارید