a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
آرنولد شوارتزینگر

ترمیناتور در سودای کاخ سفید

سینماآفیس) – آرنولد شوارتزینگر قهرمان اکشن سابق جهان دوباره از علاقه‌اش برای ورود به کاخ سفید و رئیس جمهور آمریکا شدن صحبت کرده و گفته است: مرا هم در فهرست رقابت‌ها جای دهید. می‌دانم که چگونه می‌توانم از این رقابت برنده خارج شوم!

 

آرنولد شوارتزینگر ستاره ۷۵ ساله سینما و تلویزیون می‌گوید اگر بتواند حتما در انتخابات و رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت می‌کند.

فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا که عضو حزب جمهوریخواه است، با شرکت در یکی از برنامه‌های پربیننده شبکه سی ان ان در این رابطه صحبت کرد.

کریس والاس مجری جنجالی شبکه از او پرسید: «قوانین امریکا می‌گوید کسی که در این کشور زاده شده می‌تواند نامزد ریاست جمهوری شود.اگر این دستورالعمل نبود، خود را نامزد این پست می‌کردی؟»

آرنولد در جواب گفت: «خب، بله، البته. چرا که نه؟ منظورم این است که فکر می‌کنم شرایط از سال ۲۰۱۶ خیلی بهتر شده و ما شاهد نوعی بازگشایی هستیم. این روزها وضعیت باز هم بهتر شده است. خیلی به این موضوع فکر می‌کنم. پرسشم این است که چه کسی الان آنجاست؟ حقیقت امر، کسی که بتواند همه مردم را دور هم جمع کند، در کاخ سفید نیست. چه کسی آنجاست که مردم درباره‌اش نگویند او خیلی پیر نیست و یا اینکه او می‌تواند این کار یا آن کار را انجام دهد یا نه.»

آرنولد در پاسخ به والاس که از صحبت او این طور نتیجه گیری کرده که قصد شرکت در رقابت‌ها را دارد، صراحتا می‌گوید: «حتما. مرا هم در فهرست رقابت‌ها جای دهید. می‌دانم که چگونه می‌توانم از این رقابت برنده خارج شوم.»

این بازیگر برای توضیح بیشتر در رابطه با موفقیت احتمالی‌اش، به انتخاب خود به عنوان فرماندار کالیفرنیا در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ اشاره می‌کند.

او همچنین از رونالد ریگان چهلمین رئیس جمهور آمریکا حرف زد که قبل از سیاستمداری در عالم بازیگری مشغول فعالیت بود. ریگان بازیگر هالیوود در سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۹ در کاخ سفید بود و در دوران زمامداری او بود که طرح جنگ ستارگان به وقوع پیوست و دنیا تا نزدیکی یک جنگ جهانی تازه پیش رفت.

آرنولد اخیرا بازیگر مجموعه اینترنی برای شبکه نتفلیکس بوده است. این شبکه دو هفته قبل مستند سه قسمتی «آرنولد» را نیز پخش کرد که در آن ناگفته‌های تازه‌ای از بازیگر به تصویر کشیده شده بود.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/27 01:47
شماره خبر : 91248
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=91248
بدون نظر

پیام بگذارید