a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

فروش ۲ میلیون دلاری فیلم سطار در عربستان

فیلم سینمایی سطار به کارگردانی عبدالله علی اراک، بیش از ۲ میلیون دلار در عربستان صعودی فروش کرد.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری صبا: فیلم سینمایی سطار به کارگردانی عبدالله علی اراک، محصول عربستان صعودی، توانست با جذب ۱۵۹ هزار تماشاچی داخلی بالاتر از دو میلیون دلار در عربستان فروش کند.

عبدالله علی اراک، اهل کویت است.

این فیلم یک کمی ورزشی و داستانی درباره ورزش مشت زنی و مسابقات مربوط به آن است.

تهیه‌کنندگان این فیلم به دنبال آن هستند تا فیلم‌شان را در کشورهایی چون امارات متحده عربی، ترکیه، کویت، قطر، عراق و مصر اکران عمومی کنند.

این در حالی است که مسئولان رسمی عربستان بعد از یک توقیف ۳۵ ساله، از سال ۲۰۱۷ اجازه فعالیت‌های سینمایی به هنرمندان داخل را دادند و تا پیش از این چیزی به نام صنعت سینما و سالن نمایش فیلم در این کشور عربی وجود نداشت.

در چند سالی که سالن های نمایش در عربستان کارشان را شروع کرده‌اند، محصولات هالیوودی، مصری و بالیوودی حرف اول را در جدول گیشه نمایش این کشور زده و خبری از نمایش یا موفقیت تولیدات بومی عربستانی نبوده است.

ابراهیم الحجاج، کمدین استندآپ عربستانی، در این فیلم نقش سعد را بازی کرده است که به دنبال برآورده کردن رویا و آرزوی کودکی‌اش است تا تبدیل به یک کشتی‌گیر حرفه‌ای و موفق شود.

زمانی که کلیپی از یکی از تمرینات او در رسانه‌های اجتماعی پخش شده و سروصدا به پا می‌کند، رویای همیشگی او تبدیل به بزرگترین کابوس زندگی‌اش می‌شود.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/20 04:16
شماره خبر : 68697
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=68697
بدون نظر

پیام بگذارید