a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

صداگذاری انیمیشن بچه زرنگ پایان یافت

صداگذاری انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی بهنود نکویی و محمدجواد جنتی، به پایان رسید.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری صبا: صداگذاری انیمیشن بچه زرنگ ساخته بهنود نکویی و محمدجواد جنتی، توسط حسین ابوالصدق، تمام شد.

این انیمیشن به تهیه‌کنندگی حامد جعفری، ساخته گروه هنر پویا است.

این انیمیشن در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

حسین ابوالصدق درباره روند صداگذاری این انیمیشن توضیح داد: روند صداگذاری انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به صورت ناپیوسته ۶ ماه زمان برد.

وی درباره زمانبر شدن فرایند صداگذاری تصریح کرد: ریتم انیمیشن بچه زرنگ بالا و اکشن است، از طرفی حدود ۹۰ درصد صداها ساخته شدند؛ یعنی ابتدا در استودیو ضبط شدند، روی آنها تغییراتی انجام شد و بعد در انیمیشن قرار داده شدند.

ابوالصدق در پایان گفت: تمامی صداها اعم از نهایی کردن لیپ سینک صدای دوبلورها با کاراکترها، پرسپکتیو صداها، صدای صحنه‌ها، صدای حیوانات و غیره در این مرحله انجام شده است. پس از آنکه فرآیند تدوین نهایی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در هفته‌های گذشته توسط حسن ایوبی و اصلاح رنگ توسط سامان مجد وفایی نهایی شد، صداگذاری نیز که به صورت همزمان پیش می‌رفت به پایان رسید.

در خلاصه قصه منتشر شده درباره این اثر آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است و…»

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/11/08 09:28
شماره خبر : 70383
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=70383
بدون نظر

پیام بگذارید