a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

دوست دارم ببینم که آدم‌ها می‌خندند 

سینماآفیس: نمایش هاگیرواگیر تولید و اجرا شد زیرا مریم باقری کارگردان و تهیه‌کننده دوست داشت ببیند که آدم‌ها می‌خندند.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ تماشاخانه سنگلج این روزها میزبان مخاطبان نمایش هاگیرواگیر نوشته سهیل ملکی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم باقری است.

نمایش هاگیرواگیر با بازی داوود داداشی، فاطیما سرلک، علی عطایی حور، سامان کرمی، مرجان آقانوری، آرام نیک‌بین، محمدعادل غلامی و یاسمین عطاالهی تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

از عوامل دیگر تولید آن نمایش می‌توان به مرتضی ذاکری و بابک اسلامی اعضای گروه کارگردانی، سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه، مصطفی طباطبایی‌نسب سرپرست ساخت دکور، حسین کاظمی دستیار طراح صحنه، مهدی عابدی، هادی عابدی و علی‌رضا اسکندری دستیاران اجرا، میثم کحالی طراح نور، سمیه طهرانی طراح لباس، سهیلا جوادی طراح گریم، علی جباری و بهار صلواتچی موسیقی، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، علی‌اصغر خوش‌کار و شادی (مائده) سنائیان عکاس، نگار امیری مدیر روابط عمومی، رسانه و تبلیغات، نیما محسنی سازنده تیزر و موشن و مسعود عبدی تصویربردار پشت صحنه اشاره کرد.

 

مریم باقری کارگردان و تهیه‌کننده نمایش هاگیرواگیر درباره اینکه کلید تولید نمایش مذکور چه زمانی و چگونه زده شد، به خبرنگار پایگاه خبری سینماآفیس گفت: من که دوست دارم کارهای ایرانی را اجرا کنم، در سال ۱۴۰۰ نمایش جنایت قجری را روی صحنه بردم و آن نمایش با استقبال خوبی مواجه شد. این بار هم ما متن‌های زیادی را مطالعه و بررسی کردیم و در نهایت به متن هاگیرواگیر سهیل ملکی رسیدیم که قصه و زبان و ادبیات قوی‌ای دارد.

او افزود: قصه هاگیرواگیر در دوره ناصرالدین‌شاه می‌گذرد.

کارگردان نمایش هاگیرواگیر بیان کرد: من بازیگران نمایش را براساس نقش‌ها انتخاب کردم و در ابتدای کار به آنها گفتم که قصه ما در یک خانواده قاجاری می‌گذرد پس برای آنکه بتوانیم بازتاب خوبی را از تماشاگر بگیریم، باید یک خانواده بشویم و چنین شد.

باقری ادامه داد: نمایش هاگیر واگیر تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شده است.

او گفت: من دوست دارم ببینم که آدم‌ها می‌خندند بنابراین هاگیرواگیر را تولید و اجرا کردم.

انتهای پیام

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/08/07 11:15
شماره خبر : 98108
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=98108
بدون نظر

پیام بگذارید