a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
ثروتمندترین بازیگر جهان

ثروتمندترین بازیگر جهان کیست؟

سینماآفیس: ثروتمندترین بازیگر جهان فقط یک اثر دارد اما با دارایی خالص ۱.۴ میلیارد دلاری، ثروتمندتر از تام کروز و شاهرخ‌ خان است.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هندوستان تایمز گزارش می‌دهد؛ مردی که فقط یک سریال موفق را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، ثروتمندتر از شاهرخ‌ خان، تام کروز، دواین جانسون و جانی دپ است. این در صورتی است که زمانی که عبارت ثروتمندترین بازیگر جهان مطرح می‌شود، ناخودآگاه نام بازیگران موفق جهان چون شاهرخ‌ خان، تام کروز، دواین جانسون و جانی دپ به ذهنمان می‌رسد چون همه تصور می‌کنند فردی که موفق است، طبیعتا ثروتمند هم هست و قطعا چنین هم است اما شاید نتواند ثروتمندترین باشد.

 

تایلر پری نامی است که در صدر فهرست ثروتمندترین بازیگران مرد جهان قرار دارد. این بازیگر، فیلمساز و نمایشنامه‌نویس با دارایی‌ای برابر با ۱.۴ میلیارد دلار، یک میلیاردر است.

جری سینفلد کمدین هم با دارایی خالص ۱ میلیارد دلاری جایگاه دوم فهرست ثروتمندترین بازیگران مرد جهان را به خودش اختصاص داده است.

دواین جانسون با دارایی ۸۹۰ میلیون دلار، شاهرخ‌ خان با دارایی ۸۷۰ میلیون دلار و تام کروز با دارایی ۸۰۰ میلیون دلار در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

درباره تایلر پری

تایلر پری هنرپیشه، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی است. او که از سال ۱۹۹۲ فعالیت هنری خودش را شروع کرده، فقط یک اثر موفق سریالی دارد و پس از آن نقش‌های کم‌رنگی در تولید فیلم‌هایی چون مدیا به زندان می‌رود، پیشتازان فضا، گرانبها، حفاظت از شاهد مدیا، الکس کراس، اعمال خوب، یک کریسمس مدیایی، دختر گم‌شده، لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها، ستاره، معاون و بالا رو نگاه کن داشته است.

تایلر پری مدیر عامل اجرایی استودیوهای فیلم‌سازی تایلر پری است. این استودیوها در سال ۲۰۰۶ تاسیس شدند.

استودیوهای فیلم‌سازی تایلر پری محل ساخت فیلم‌های شخصی پری و بخش‌هایی از سریال‌ مردگان متحرک و فیلم بلک پنتر هستند.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/07/23 11:33
شماره خبر : 97950
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97950
بدون نظر

پیام بگذارید