a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
مسیر سخت

مسیر سخت مجوز گرفت

سینماآفیس:بزرگترین مسابقه ی پلتفرمی ایران با عنوان مسابقه مسیر سخت از ساترا مجوز گرفت . 

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ مسابقه ی بزرگ مسیر سخت به عنوان مسابقه ای خلاقانه که برای اولین بار  در کشور عزیزمان ایران ساخته می‌شود و هیچ گونه مشابه و رقیبی در نوع خود در جهان ندارد، می‌تواند به تنهایی در دنیا عرض اندام کند .

آریا یوسف وند نویسنده ی این اثر که پیش تر خالق آثار متعددی همچون فقط به خاطر پول ، شیطان برچه کسی سجده می‌کند ، تندیسی از رهایی، تصور سقوط، تروما، رویای زرد، گیسوی نفس و آمپاس و همصدای اهورا و … بوده این مسابقه را با روشی نوآورانه و با بکارگیری روش‌هایی برای به چالش کشیدن علم ، قدرت بدنی ، هوش و سرعت و  استقامت همچنین بکارگیری روش درست مدیریت و کار گروهی طراحی و به قلم تحریر درآورده است .

آریا یوسف وند خاطر نشان کرد : همیشه در پی آن بودم که به جای کپی کردن کارهای خارجی و تغییر دادن آنها که هیچ افتخاری برای کشورم ندارد بتوانم خلاقیت به خرج داده و مسابقه ای در سطح جهانی طراحی کرده و بنویسم که امروز این  امر  میسر گشته و  مطمئنا  به بهترین نحو ساخته خواهد شد و مخاطبین از آن لذت خواهند برد .

وی در ادامه افزود : احترام به مخاطبین و احترام به شأن و منزلت آنها بر تمامی هنرمندان این سرزمین واجب است و باید برای این امر بسیار کوشید تا بهترین اثر خلق شود تا بتوانیم قدردان نگاه پر مهر مخاطبین باشیم.

وی گفت : این مسابقه بزرگ در چهار اقلیم آب و هوایی  انجام می‌شود و شرکت کنندگان را در مسیرهایی بسیار سخت و چالش برانگیز قرار می‌دهد.

 

در این مسابقه بزرگ  هنرمندان و ورزشکاران بنام  کشور نیز در کنار شرکت‌کنندگان دیگر به عنوان شرکت کننده و مدیر تیم ها حضور خواهند داشت.

آریا یوسف وند به عنوان تهیه کننده این مسابقه گفت : مسابقه بزرگ مسیر سخت در راستای حمایت از تولید داخلی ، صنعت و صنعت گران ، تولید کنندگان و مدیران صنایع و همچنین قدردانی از زحمات کارگران عزیز این مرز و بوم به تصویر کشیده می‌شود .

او افزود : مراحل مسابقه ی مسیر سخت به گونه ای طراحی شده است که به انسان درس‌هایی از زندگی می‌دهد . در این مسابقه فرهنگ‌سازی و نهادینه‌سازی کار گروهی و همنوع‌دوستی و احترام به همنوع، احترام به طبیعت و همچنین آشنایی با فرهنگ باستانی ایران در کنار کشمکش‌ها و چالش‌هایی که برای شرکت‌کنندگان به وجود می‌آید در نوع خود بی نظیر است.

یوسف‌وند بیان کرد: مجری طرح مسابقه مسیر سخت،  موسسه فرهنگی و هنری هفت سرزمین هنر پارسیان است.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/07/14 12:17
شماره خبر : 97892
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97892
بدون نظر

پیام بگذارید