a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
سریال داریوش

همبازی سحر دولتشاهی در سکانس جنجالی در گفت‌وگو با «سینما آفیس»:

آتش تقی‌پور: قوه قضائیه همه حقایق را ندیده؛ من را هم محاکمه کنید!

سینماآفیس: آتش تقی‌پور که در یک سکانس سینمایی هم‌بازی سحر دولتشاهی بوده گفته که آنها در این صحنه هیچ کدام از مسائل اخلاقی را نفی نکرده‌اند و قوه قضائیه نگاهی کامل به سریال نداشته است.

آتش تقی‌پور: من را هم محاکمه کنید

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ چندی پیش بود که سحر دولتشاهی به‌خاطر «رقص» در سکانسی از سریال داریوش، به دلیلی که قوه قضائیه آن را «خلاف موازین اسلامی» خواند، مورد برخورد قضایی قرار گرفت. خبرگزاری روابط عمومی قوه قضائیه در این خصوص اعلام کرد که در پی انتشار بخشی از یک سریال در فضای مجازی که در آن سحر دولتشاهی «اعمالی خلاف موازین اسلامی» انجام می‌دهد، قوه قضاییه با بازیگر، تهیه‌کننده و سکوی منتشرکننده این سریال برخورد قضایی کرده است.

اما بسیاری از مخالفان به این برخورد قضایی انتقادات گسترده وارد کردند و آن را ناعادلانه دانستند. این گروه معتقدند که ابتدا باید ثابت کرد که اکت سحر دولتشاهی مصداق رقص بوده است؟ آنچه در آن سکانس دیده می‌شود بیش از آنکه حرکات موزون باشد، شکلک درآوردن و همراهی طنازانه با پارتنر مقابل (آتش تقی‌پور) است.

حالا آتش تقی‌پور، بازیگر و هم بازی سحر دولتشاهی در آن سکانس جنجالی در سریال داریوش، به خبرنگار «سینما آفیس» گفت: قوه قضائیه همه ماجرا را ندیده است و نگاهی کامل به سریال نداشته است.

وی افزود: ما در آن سکانس هیچ مسئله اخلاقی را نفی نکردیم و برای قضاوت باید نگاهی کامل به سریال داشته باشیم. سحر دولتشاهی در آن سکانس از یک فرد بیمار و آلزایمری در حال مراقبت است و در ادامه حرکات من را که در نقش یک بیمار هستم، تقلید می‌کند. حرکت او نه مخالف موازین اسلامی است نه غیر اخلاقی. این بازیگر سینما اظهار کرد: آدمی که آلزایمر دارد که نمی‌تواند نماز بخواند و ممکن است گاهی برقصد گاهی ناراحت باشد.

نهادهای مربوط لطفا یک تعریفی از رقص ممنوعه بدهند تا بازیگران به سراغ آن نیایند، رقص ماهرانه نوعی از بازیگری است.

اگر رقص در آن سکانس مشکل دارد پس تمامی رقص‌های سنتی و محلی نیز ممنوع و غیر قانونی است.

وی ادامه داد: قوه قضائیه نگاه کاملی نداشته است. ما درست و کامل قضاوت نمی‌کنیم، درست نگاه نمی‌کنیم و به دنبال حقیقت نمی‌گردیم. اگر با سحر دولتشاهی برخورد کنند من را هم باید محاکمه کنند!

تقی پور با گلایه‌گی از نهادهای مربوطه اظهار کرد: در آن سکانس نه اخلاق به خطر افتاد نه اسلام. لطفا از موافق، مخالف درست نکنید. من بشدت در این روزها عصبانی هستم و امیدوارم این مسائل در کشور حل و فصل شود.

خبرنگار: عرفان بیوک‌نژاد

انتهای پیام/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/28 06:01
شماره خبر : 97785
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97785
بدون نظر

پیام بگذارید