a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

رمزگشایی از اظهارات پیمان جبلی

(سینماآفیس) – پیمان جبلی در ابتدای حضور در صداوسیما نوید داد؛ رسانه‌ملی برای همه هنرمندان دری باز و رویی گشاده دارد در حالی که سال‌های مدیریت وی فضای سیما به طور کامل قشری‌تر و حلقه پادگانی سیما، تنگ‌تر شده است.

رسانه ملی  این روزها حتی ۱۰درصد مردم جامعه را نیز نمایندگی نمی‌کند، اما رسانه‌ملی است و باید از جیب مردم علیه مردم برداشت کند.

جمله معروف جبلی، رئیس این به اصطلاح رسانه ملی در همان ابتدای کار، نوید آشتی مخاطبین و حضور برنامه‌سازان کاربلد و بازگشت اعتماد از دست رفته را می‌داد:
    “در صداوسیما به روی همه هنرمندان باز است”

همین گفته‌ی رئیس سیما بود که ملت را به فضای باز رسانه‌ای، بازگشت اعتماد از دست رفته مخاطب، طی مدیریت جزیره‌ای سال‌های گذشته و فضای گرم در صداوسیما  امیدوار کرده تا جایی که گمانه‌زنی‌ها برای بازگشت عادل بالا گرفته بود.

ولی در عمل اتفاق دیگری افتاد و همه هنرمندان مورد علاقه ملت به تعبیر علی‌فروغی که روند رو به سقوط سیما از زمان حضور وی در مدیریت شبکه ۳ و گروه ورزش رسانه ملی شتاب یافت؛
“از مدار خارج شدند.”

حالا طنازان فضای مجازی از جمله رمزگشایی کردند و منظور پیمان جبلی از در به روی همه هنرمندان باز است؛ ” را به در خروج از صداوسیما تعبیر کردند.”

محمد دانشور

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/21 11:55
شماره خبر : 91081
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=91081

پیام بگذارید