a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
بازگشت

« بازگشت » مهدویان با زخم کاری ۲

(سینماآفیس) – تولید فصل دوم زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورد.

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری ۲

هنوز اطلاعات دقیقی از فصل دوم سریال زخم کاری منتشر نشده است اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر خروش و انتقام‌های مالک از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند باشیم. مالک که در پایان فصل اول با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادای حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالا به دنبال به سرانجام رساندن ماموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری ۲

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند.

عوامل فصل دوم سریال زخم کاری

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

زمان پخش سریال زخم کاری فصل دوم

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید می‌شود و قرار است به زودی توسط این پلتفرم منتشر شود.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1402/03/10 02:04
شماره خبر : 90852
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=90852
بدون نظر

پیام بگذارید