a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
یک آن عاشقی

در پاییز “یک آن عاشقی”را تجربه کنید

سینماآفیس: کنسرت نمایشی (یک ان عاشقی) در مهر و آبان ۱۴۰۳ اجرا می‌شوند.

پایگاه خبری سینماآفیس گزارش می‌دهد؛ نوشین بدری کوهی، سرپرست گروه هنری رخسار، از اجرای کنسرت نمایشی با نام “یک آن عاشقی” ویژه بانوان در ماه‌های مهر و آبان خبر داد.

وی افزود: گروه هنری رخسار  که بیش از یک دهه در زمینه هنرهای آیینی و نمایشی فعالیت می‌کند، با اجرای برنامه‌های متعدد در سالن‌های معتبر کشور همچون فرهنگسرای نیاوران، تالار محراب و تالار وحدت، نامی آشنا در عرصه هنرهای نمایشی است.

بدری کوهی با بیان اینکه گروه رخسار علاوه بر اجرا به آموزش نیز می‌پردازد، اظهار داشت: هدف اصلی گروه را حفظ و گسترش فرهنگ و هنر اصیل ایرانی می‌دانم.

 

وی با اشاره به اجرای پیش رو، افزود: در اجرای کنسرت نمایشی (یک آن عاشقی) ، بیش از ۷۰ هنرمند زن به هنرنمایی خواهند پرداخت. کنسرت نمایشی مذکور در سالن معتبر تالار وحدت ( بنیاد رودکی) برگزار اجرا می‌شود.

سرپرست گروه هنری رخسار با تأکید بر اهمیت پرداختن به حوزه بانوان در عرصه هنر، اظهار داشت: “ما اعتقاد داریم که هنر می‌تواند نقش مؤثری در ارتقای سطح کیفی زندگی افراد جامعه داشته باشد و به ویژه برای بانوان، ایجاد فرصت‌های هنری می‌تواند به رشد و شکوفایی آن‌ها کمک کند.”

بدری کوهی در پایان سخنان خود، از اهمیت حفظ شان صحنه و ارائه هنر اصیل به مخاطب سخن گفت و افزود: “ما تلاش می‌کنیم تا با ارائه اجراهای باکیفیت، سطح انتظار مخاطبان را ارتقا دهیم و به این ترتیب به رشد و توسعه هنر در کشور کمک کنیم.”

گروه رخسار اجراهای متعددی را با گروه‌های موسیقی داشته و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اجراهای این گروه می‌توان به اجرای “از تو چه پنهان” اشاره کرد که درسالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در تالار وحدت اجرا شد و روایت هفت شهر عشق عطار نیشابوری را با بیش از ۵۰ هنرمند به تصویر کشیده است.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

انتهای خبر/.

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/06/07 04:17
شماره خبر : 97479
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97479
بدون نظر

پیام بگذارید