a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید

راه‌یابی مستند رویای یک اسب به جشنواره بیگ اسکای

مستند رویای یک اسب به کارگردانی مرجان خسروی بالدی، در بیستمین دوره جشنواره بیگ اسکای، حضور خواهد داشت.

به گزارش سینماآفیس به نقل از خبرگزاری برنا: مستند رویای یک اسب ساخته مرجان خسروی، به بخش رقابتی فیلم‌های مستند کوتاه بیستمین دوره جشنواره بیگ اسکای، راه یافت.

پخش جهانی این مستند را شرکت Springs Pictures7 به مدیریت میلاد خسروی بالدی، برعهده دارد.

این مستند پیش از این موفق به کسب جایزه بهترین فیلم مستند از جشنواره فیلم جنایت و مکافات Crime and Punishment  ترکیه و جایزه بهترین کارگردان جوان از جشنواره فیلم‌های کوهستانی تگرنزی Tegernsee آلمان شده و تا کنون در ۱۶ جشنواره معتبر جهانی از جمله کراکف لهستان، نانسی فرانسه، سائوپائولوی برزیل، بلگراد صربستان، شارجه امارات، مذهب امروز ایتالیا و… حضور داشته است.

این مستند داستان دختر ۱۵ساله عشایری را روایت می‌کند که به ‌دور از فضای مدرن شهری در اندیشه آرزوهای بزرگی است، آرزوهایی فراتر از کوه‌هایی که او را احاطه کرده‌اند.

جشنواره بیگ اسکای BIG SKY یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی مستند و مورد تأیید آکادمی اسکار است. بهترین فیلم این جشنواره، واجد شرایط رقابت در بخش اسکار سال بعد خواهد شد.

این جشنواره از  ۱۷ تا ۲۶ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن تا ۷ اسفند ۱۴۰۱) در شهر میزولای ایالت مونتانای امریکا برگزار می‌شود.

این مستند شسمین ساخته مرجان خسروی بالدی است.

فیلم‌بردار: مهدی آزادی، تدوین‌گر: لقمان سخنور، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، دستیار تدوین: سمانه میقانی، مجری طرح: محمود نور‌محمدی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز، سایر عوامل این مستند هستند.

انتهای پیام/

کیمیا جهان پرور

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1401/10/24 09:47
شماره خبر : 69122
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=69122
بدون نظر

پیام بگذارید