a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
وودی آلن

وودی آلن : تمام عاشقانه‌های فیلمسازی از بین رفته‌اند

سینماآفیس: کارگردان فیلم (کودتای شانسی) همچنین می‌خواهد فیلم‌های بیشتری تولید کند اما باور دارد که دیگر کسی عاشقانه فیلم نمی‌سازد.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از هالیوودریپورتر گزارش می‌دهد؛ وودی آلن نمی‌داند که می‌خواهد چه کاری را در صنعت سینما انجام دهد زیرا احساس می‌کند که همه عاشقانه‌های فیلمسازی از بین رفته‌اند.

وودی آلن اخیرا در قالب مصاحبه‌ای با ایرمیل درباره (کودتای شانسی) آخرین فیلمش و تاخیر اکران آن فیلم گفت: برای من مهم نیست که فیلمم اکران شود یا نه. منظورم است که گویا کل دنیای تجارت فیلم تغییر کرده است و تمام عاشقانه‌های فیلمسازی از بین رفته‌اند.

هالیوودریپورتر در فوریه گزارش داد که فیلم (کودتای شانسی) ۵ آوریل در ایالات متحده آمریکا و از ۱۲ آوریل به بعد در وی او دی اکران و منتشر خواهند شد.

وودی آلن پیشاپیش به آینده خود در زمینه فیلمسازی فکر کرده بود و در سال ۲۰۲۲ گفته بود که در دوران استریم‌ها، هیجان فیلمسازی برای او از بین رفته است.

او در آخرین مصاحبه‌اش گفته است که هنوز می‌خواهد فیلم‌های بیشتری را تولید کند و اگر کسی از او حمایت کند، به طور جدی کار خواهد کرد.

آلن بیان کرده است که اراده‌ای برای نه گفتن به پیشنهادات دیگران را ندارد چون ایده‌های زیادی برای فیلمسازی دارد البته نمی‌خواهد به اجبار و برای جمع کردن پول از خانه خارج شود.

دخترخوانده وودی آلن در سال‌های اخیر اعلام کرد که پدرخوانده اش به او تجاوز کرده است و اینچنین میزان محبوبیت وودی در سطح جامعه کاهش پیدا کرد اما در نهایت مشخص شد که او متهم نیست.

با این حال قرارداد ۶۸ میلیون دلاری تولید ۴ فیلم وودی آلن  برای شبکه نمایش خانگی آمازون لغو شد.

وودی آلن درباره فرهنگ لغو شدن به ایر میل گفت: من دوست دارم در ان فرهنگی که قرار است در آن لغو شوم، حضور نداشته باشم.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/01/20 06:31
شماره خبر : 95942
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=95942
بدون نظر

پیام بگذارید