a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
فرانسیس فورد کاپولا

رفتار غیر حرفه‌ای فرانسیس فورد کاپولا در سر صحنه فیلمبرداری فیلم (مگالوپولیس)

سینماآفیس: ماه تا اکران (مگالوپولیس) مانده و حواشی بدی برای این فیلم شکل می‌گیرند و مطرح می‌شوند.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد؛ ویدیویی از فرانسیس فورد کاپولا منتشر شده است که نشان می‌دهد این کارگردان افسانه‌ای تلاش می‌کند که در سر صحنه فیلمبرداری حماسه علمی تخیلی بلندپروازانه‌اش (مگالوپولیس) دختران جوان را ببوسد؛ این فیلم را یکی از دست‌اندرکاران تولید فیلم (مگالوپولیس) گرفته است.

۲ منبع خبری به ورایتی گفته‌اند که به نظر می‌رسد فرانسیس فورد کاپولا کارهای غیر حرفه‌ای را در سر صحنه فیلمبرداری انجام می‌دهد که مجازاتی نخواهند داشت؛ در واقع فرانسیس فورد کاپولا کل بودجه ۱۲۰ میلیون دلاری تولید فیلم (مگالوپولیس) را خودش تامین کرده بنابراین هیچ کدام از نظارت‌های معمول روی کارش انجام نشده است.

گاردین پیش از این در قالب گزارشی اعلام کرده بود که فرانسیس فورد کاپولا ۸۵ ساله تلاش می‌کرده که زنان جوان را ببوسد و کارش را چنان توجیه می‌کرده که می‌خواهد به آنها یاد بدهد چگونه در حس و حال فیلم قرار بگیرند.

گزارش گاردین قبل از اکران فیلم (مگالوپولیس) در جشنواره کن، منتشر شد.

منابع خبری به ورایتی گفته‌اند که کاپولا پس از فیلمبرداری صحنه‌ای که در ویدئو منتشر شده، بابت حرکاتش از همه عذرخواهی کرد و گفت آن کارها از هیجانش ناشی می‌شده است.

مدیر برنامه‌های کاپولا هیچ اظهار نظری درباره آنچه در ویدیوی منتشر شده دیده می‌شود، نکرد. اما دارن دیمتر تهیه‌کننده اجرایی فیلم (مگالوپولیس) در قالب یک بیانیه اعلام کرد که فرانسیس فورد کاپولا فقط می‌خواسته با کارهایش روح صحنه را تثبیت کند.

او خبر داده است که هیچ کدام از بازیگران از حرکات کاپولا در سر صحنه‌های فیلم (مگالوپولیس) شکایت نکرده‌اند.

ماریلا کومیتینی دستیار اول کارگردان فیلم (مگالوپولیس) هم در قالب بیانیه دیگری، همکاری با فرانسیس فورد کاپولا را یک افتخار دانست.

او می‌گوید دیده که فورد کاپولا حرفه‌ای کار می‌کرده است اما افرادی که ویدیوهای منتشر شده را دیده‌اند، اینگونه فکر نمی‌کنند. آنها باور دارند که حرکات کاپولا غیر حرفه‌ای بوده  و اطرافیانش را ناراحت کرده است البته کسی  مستقیما به حرکات او اعتراض نکرده است و ممکن است این موضوع از نحوه کنترل کارگردان ۸۵ ساله روی همکارانش ناشی شود زیرا هیچ استودیو یا پخش‌کننده‌ای به کار این کارگردان نظارت نکرده است.

یک منبع خبری می‌گوید به راستی از آنجا که هیچ کسی ناظر کار کاپولا نبوده، دست‌اندرکاران تولید فیلم (مگالوپولیس) باید از کاپولا به چه کسی شکایت می‌کردند؟ خود او؟

مترجم : نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/05/07 11:56
شماره خبر : 97103
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=97103
بدون نظر

پیام بگذارید