a
به وب سایت مجله دفترسینمایی خوش آمدید
من نقش راکی را بازی می‌کنم

پیتر فارلی در حال تولید فیلم (من نقش راکی را بازی می‌کنم) است؛

سینماآفیس: پیتر فارلی کارگردان فیلم (کتاب سبز)مخاطبان سینما را به پشت صحنه تولید پر نشیب و فراز‌  فیلم درام بوکسی (راکی) می‌برد؛ فیلم (راکی) سیلوستر استالونه را به شهرت رساند.

پایگاه خبری سینماآفیس به نقل از ورایتی گزارش می‌دهد؛ (من نقش راکی را بازی می‌کنم) با کارگردانی پیتر فارلی نشان می‌دهد که سیلوستر استالونه پیش از بازی در فیلم‌ (راکی) چه حال و روزی داشته است.
سیلوستر استالونه در آن روزها یک هنرپیشه مبارز با صورتی نیمه فلج و نقص گفتاری بود و به همین دلیل هالیوود خواهان همکاری با او نبود.
بعدها استالونه فیلمنامه‌ای را نوشت که توجه مدیران یک استودیوی بزرگ فیلم را به خودش جلب کرد؛

مدیران آن استودیو خواستند فیلمنامه استالونه را بخرند و استالونه از فروش فیلمنامه‌اش امتناع می‌کرد و می‌گفت فقط به این شرط فیلمنامه‌اش را می‌فروشد که بتواند نقش اول فیلمی را که براساس آن تولید می‌شود، بازی کند.
فیلمی که براساس فیلمنامه استالونه نوشته شد، بزرگترین موفقیت باکس آفیس سال ۱۹۷۶ و جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خودش کرد.
پیتر گمبل فیلمنامه فیلم (من نقش راکی را بازی می‌کنم) را نوشته است.

پیتر فارلی کارگردان، فیلمنامه نویس، تهیه‌کننده و رمان نویس آمریکایی. او همراه با برادرش بابی فارلی، بیشتر به خاطر کارگردانی و تولید فیلم‌های کمدی عجیب و غریب و کمدی عاشقانه مانند خنگ و خنگ‌تر معروف هستند.

فارلی به تنهایی در سال ۲۰۱۸ در نویسندگی و کارگردانی کمدی-درام کتاب سبز که برنده جایزه تماشاگران در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۱۸ شد، همکاری کرد.

او برای کارش در این فیلم، جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه و اسکار بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اورجینال را نیز از آن خود کرد.

مترجم: نسرین خدایاری

انتهای پیام/.

 

هیچ فایل صوتی برای این پست ثبت نشده است.

به اشتراک گذاشتن با :
امتیاز به این مقاله
تاریخ و زمان انتشار خبر : 1403/02/19 07:09
شماره خبر : 96381
لینک کوتاه : https://daftarecinemaii.ir/?p=96381
بدون نظر

پیام بگذارید